U Francuskoj su prvi put i godinu kasnije od planirane, počeli postavljati testnu dionicu na autoputu otvorenoj za javnost.
To je dionica autoputa A10 duga dva kilometra koja povezuje Pariz s Orleansom. U januaru su počeli radovi na postavljanju induktivnih ploča koje će napajati baterije vozila.
Za rad će svako električno vozilo morati biti opremljeno vlastitom induktivnom opremom, kao u mobilnim telefonima, zavojnicom koja prima energiju iz zavojnica postavljenih u tlu, prenoasi HAK revija.
Kao i kod mobitela, bit će potrebna kompatibilnost, a o tome se upravo radi u ovom probnom razdoblju. Testirat će se prototipovi različitih vrsta vozila, automobila, kombija, kamiona i autobusa.
Nekoliko korisnika u isto vrijeme može se istovremeno puniti na istom odjeljku. Radovi će biti završeni u aprilu 2025., prema informacijama Electreona, koji će implementirati izraelsku tehnologiju.
Prema studiji francuske vlade koja promovira razvoj ovog električnog cestovnog sistema (ERS), emisije iz saobraćaja mogle bi se smanjiti za 86 posto u usporedbi s dizelom.
Ako testiranje na ovoj etapi donese željeni rezultat, očekuje se 5.000 kilometara staza do 2030. godine i 9.000 km do 2035. godine.