zarada

Gap dionice porasle za 20 posto: Zarada nadmašila rast prodaje sva četiri brenda

Gap je nadmašio kvartalne procjene o gornjoj i krajnjoj liniji, što je navelo maloprodaju da poveća svoje cjelogodišnje smjernice.

Izvršni direktor odjevne kompanije Richard Dickson rekao je za CNBC:

“Isporučujemo ono što smo rekli da ćemo isporučiti našim dioničarima.”

Sva četiri Gapova brenda - njegov istoimeni baner, Old Navy, Athleta i Banana Republic - prvi put u godinama imaju pozitivnu uporedivu prodaju.

Gap je u četvrtak objavio pozitivnu uporedivu prodaju kod sva četiri svoja brenda, što je dovelo do toga da gigant odjeće podiže svoje cjelogodišnje smjernice kako strategija preokreta Richarda Dicksona počinje da stupa na snagu.

Trgovac na malo koji stoji iza Gapa, Banana Republica, Athleta i Old Navya iznevjerio je procjenu zarade i nadmašio prihode.

Kompanija je u prvom kvartalu objavila neto prihod od 158 miliona dolara, ili 41 cent po dionici, u poređenju sa gubitkom od 18 miliona dolara, ili 5 centi po dionici, u prethodnom periodu.

Prodaja u periodu koji je završio 4. maja porasla je za oko 3% na 3,39 milijardi dolara sa 3,28 milijardi dolara godinu ranije.

Ovo je „prvi put da su sva četiri brenda pokazala pozitivne rezultate u mnogo godina. Ustvari, mi smo na neki način tražili kada su oni imali i bilo je teško pronaći”, rekao je izvršni direktor Richard Dickson za CNBC u intervjuu.