Iz Netflixa su najavili kako kreću u velike promjene na svojoj aplikaciji za televizore. Najveće u posljednjoj deceniji. Kako je komentirao jedan od direktora u Netflixu Pat Flemming, njihovo interno istraživanje pokazalo da su korisnici na Netflixovoj aplikaciji na televizorima često koristili, kako je to nazvao – očnu gimnastiku. Njihov je pogled konstantno kružio po različitim dijelovima ekrana pokušavajući pronaći sadržaj koji bi im mogao biti zanimljiv.
Htjeli smo sve to pojednostaviti, napraviti intuitivnijim i jednostavnijim za navigaciju, objasnio je Flemming pa bi tako u budućnosti pretplatnicima Netflixa, kojih je oko 270 miliona, posao pronalaženja atraktivnog sadržaja trebao biti puno brži i lakši. Kompanija je ove sedmice počela s testiranjem novog izgleda među dijelom korisnika, a s vremenom bi novo sučelje trebalo postati dostupno većem broju ljudi. Također, pratit će se i reakcije, odnosno kritike i pohvale novog dizajna tako da su moguće i naknadne promjene oko izgleda ove aplikacije na televizorima.
Kako izgleda novi Netflix, možete vidjeti na stranicama Reutersa, a te promjene ipak nisu radikalne. Na glavnoj stranici više nema bočnog izbornika te su glavne opcije prebačene u sam vrh ekrana. Tu se nalaze opcije Home, Shows, Movies i nova kartica My Netflix (ta je kartica ranije predstavljena na mobilnim uređajima) gdje su dostupni filmovi i serije koje je korisnik ranije počeo gledati te oni koje je označio kao zanimljive.