Iako više nije vođa evropske prodaje novih automobila, Golf je i dalje najvažniji i ujedno najprodavaniji Volkswagen model s 20 odsto većom prodajom ove nego prethodne godine.
Golf je takođe prodavaniji nego svi električni modeli iz Volfsburga zajedno, iako je zbog njih bio skoro linčovan.
Golf 8 je lansiran u najteže vrijeme za ovaj model. Naime, stigao je na tržište u vrijeme elektrifikacije i tržišta i marke, dok su šefovi usplahireno i bombastično najavljivali raskid s prošlošću i tranziciju na elektromobilnost.
U to vrijeme, a govorimo o kraju 2019. godine, njemački mediji su pompezno pisali da je Golf svojevremeno spasio Volkswagen i da je došlo vrijeme da mu se Volfsburg oduži istom mjerom i da ga spasi od gašenja zbog najave nikad realizovanog cunamija električnih automobila. Sad oni mudri šefovi, koji su se izborili da Golf ne podlegne pritisku elektromobilnosti, trljaju bradu i "prozivaju" kolege koji vode strategiju razvoja i prodaje ID porodice s drugog krila kraja zgrade u Volfsburgu.
Naime, Golf je jedini Volkswagen model koji je za devet mjeseci ove godine zabilježio rast prodaje od čak 20 odsto. Skoro 165.000 raznih verzija Golfa je registrovano u Evropi u periodu januar - kraj septembra.
Suprotno tome, najprodavaniji električni model Volkswagen – ID.4, isporučen je u nešto manje od 46.000 primjeraka.
Da slika bude brutalnija, šefovi ID porodice moraju da se suoče s još jednom bolnom istinom. Koliko je Golf još uvijek magnet za kupce u Evropi, potvrđuje skromna kumulativna prodaja kompletne Volkswagenove ergele električnih ID modela ove godine, koji zajedničkim snagama nisu postigli ni približne prodajne brojke njihovog brata s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
To pojedinačno izgleda ovako: ID.3 je prodat u 40.750 primjeraka, ID.4 (45.650), ID.5 (8.000), ID.7 (16.100) i ID. Buzz (7.600). Dakle, Golf s jedne strane slavi isporučenih 164.800 jedinica, a s druge strane, kompletna ID porodica kaska s 118.100 prodatih vozila, odnosno 46.700 primjeraka manje.