Čini se da Google unutar svoje aplikacije Google Maps testira novu funkciju koja automatski pokreće sponzorirane „pop-up“ oglase za firme u vašoj blizini dok vozite, s mogućnošću odabiranja “Cancel” i “Add stop”. Razni tehnološki portali nazvali su ovu opciju “agresivnom”, istaknuvši da je riječ o formatu oglasa koji je Google već koristio u svojoj aplikaciji Waze. To apsolutno stoji, jer naravno, Google Maps-u nije stran sponzorirani sadržaj. Primjerice, Google ističe sponzorirane firme u rezultatima pretraga i to pogotovo kada ljudi traže lokacije u svojoj blizini (npr. “pizza u mojoj blizini”).
Ovaj “nametljivi” način oglašavanja možda se temelji na nedavnoj internoj poruci koju je Google poslao svojim oglašavačima, a koja dijelom glasi: “Pokrećemo oglase na Google Maps-u kako bi pomogli oglašavačima da dobiju više potencijalnih kupaca. Opcija je trenutno ograničena na iOS verziju mobilne aplikacije Google Maps.”
Međutim, kada su se portali obratili Google-u za komentar, njihov je predstavnik izjavio sljedeće:
“Istaknute oznake unutar navigacijskog prozora nisu nikakva novost – one omogućavaju korisnicima da vide relevantne oglase za razne „biznise“ poput benzinskih pumpi, restorana i trgovina duž njihove rute. Kako se ne bi remetila vožnja, ovi se oglasi ne proširuju sami, već se prošire samo ako se na njih pritisne, a potom brzo nestaju.” Drugim riječima, po njima ovo nije nova praksa. Neki od vas su vjerojatno već vidjeli ove oglase, a ako niste, samo je pitanje vremena.