Google je nedavno predstavio novi alat unutar aplikacije Google Search koji je dio Generativnog iskustva pretraživanja (Search Generative Experience), a koji je u potpunosti drugačiji od firminih AI chatbota Barda. Radi se o alatu koji poboljšava rezultate pretraživanja te pomaže korisnicima da sažmu sadržaj opsežnih članaka u nekoliko ključnih tačaka, ne bi li ih tako lakše razumjeli.
„Kada istražujete nešto novo ili tražite neko objašnjenje mogli biste naići na pojam koji ne razumijete ili jednostavno želite više informacija o njemu. Kako bismo taj proces učinili lakšim, uvodimo alat za poboljšanje naših odgovora generiranih umjetnom inteligencijom za različite teme ili pitanja vezana uz nauku, ekonomiju, povijest i slično“, navodi Google na svom službenom blogu.
Generirane ključne tačke sadržavati će i poveznice koje vode izravno do dijela iz kojeg je generativni alat preuzeo informacije, što bi, prema tvrdnjama Googlea, trebalo pomoći korisnicima da provjere činjenice i pridobiju dodatne informacije o temi. Valja napomenuti da se informacije neće preuzimati iz članaka čiji je pristup ograničen.
Opcija je trenutno dostupna samo na engleskom jeziku i samo odabranim korisnicima u SAD, a uz dostupnost na iOS-u i Android, uskoro će biti dostupna i na Chromeu.