Wizz Air je zamolio putnike da dođu na aerodrom najmanje tri sata prije svog leta zbog potencijalnih kašnjena usljed prekida rada globalnih IT sistema trećih strana.
"Kao i sve aviokompanije danas, Wizz Air se suočava sa izuzetnim tehničkim izazovima zbog problema zbog prestanka rada globalnih IT sistema trećih strana. Putnici Wizz Aira širom naše mreže mogu imati problema sa privremeno nedostupnom stranicom i mobilnom aplikacijom", navodi se u saopštenju.
Sljedeće online usluge trenutno nisu dostupne: Wizz Air stranica i mobilna aplikacija, sistem rezervacija, sistem online prijave za let i prikaz boarding passa, kontakt centri – nove rezervacije i promjene postojećih.
"Tokom prekida rada je dostupno besplatno prijavljivanje za let na aerodromu. Zato savjetujemo putnike da na aerodrom dođu najmanje 3 sata prije zakazanog leta kako bi imali dovoljno vremena za prijavljivanje, sigurnosnu kontrolu i zdravstvene i sigurnosne procedure na aerodromu", navode iz kompanije.
Ova niskobudžetna kompanija leti i iz Bosne i Hercegovine.