raskošnost

Honda Civic Type R iz Mugena: Čista perverzija

Veliki prednji spojler, bočne lajsne i stražnje krilo iz Mugena za Hondu Civic Type R dostupni su u sjajnoj crnoj boji ili 'neobojeni'.

Poznati tuner Mugen uzima Hondu Civic Type R i daje joj znatno veću potisnu silu. U rasponu postoje dva nivoa eskalacije: Grupa A, a uskoro i Grupa B.

Honda Civic Type R ne može se optužiti za pretjeranu suzdržanost. Čak i u standardnoj opremi, Nippon Ninja izgleda kao da je upravo izašao iz radionice za ugađanje. Raskošne pregače svuda okolo, a posebno stražnje krilo - koje kritičari često ismijavaju kao pivski pult - praktički vrište "Ja sam najzgodniji tip u gradu!".

Ali kao što svi znamo, dovoljno nije dovoljno za sve. I tako je japanski tuner Mugen začinio Type R nečim što se čini kao pola tube wasabija. Dizajn radicalinskog, nazvan Grupa A, još više intrigira.

Ovo nije čisto umjetnička vježba. Mugen se hvali da cijela aeropretvorba, koja također uključuje prednji spojler, široke bočne pragove i modificirani difuzor, stvara 25 posto više potisne sile od standardne Honde Civic Type R.

Šlag na torti: krilo je čak i podesivo. Vjeran Mugenovom vlastitom kredu o "funkcionalnoj ljepoti", mogao bi se koristiti najviše za dane staze bez da pivo sklizne na kosoj površini na događaju nakon utrke. Preinake na podvozju također su sportske.

Mugen može ugraditi posebne amortizere na zahtjev i nudi BBS naplatke u formatu od 19 inča. Delikatni kotački sklop namijenjen je smanjenju težine Honde Civic Type R za deset kilograma.