zabavna vožnja

Honda Prelude sportski kupe stiže ove godine

Novi Honda Prelude hibridni sportski kupe sada je prikazan u potpunosti, nakon otkrivanja njegove unutrašnjosti.

U velikoj mjeri se oslanja na Civic hatchback na kojem je zasnovan, pozajmljujući 9,0-inčni infotainment ekran osetljiv na dodir, digitalni ekran instrumenata i prekidač za kontrolu klime, piše Autocar.

Međutim, nekoliko ključnih promjena odražavaju njegovu sportskiju poziciju. Upravljač ima liniju u reli stilu ušivenu u ravninu, a naprijed su sjedišta sa korpom – deblje ojačana za vozača nego za suvozača. Tu je i S+ dugme na centralnoj konzoli koje aktivira simulirani mjenjač automobila – ključni dio Hondinog napora da osigura uzbuđenje u vožnji pomoću istog 2,0-litarskog e:HEV e:HEV sistema od 181 KS kao i Civic.

Za novi sistem se tvrdi da "simulira zvuk i osjećaj brzih automatskih mijenjanja brzina".

Viši potpredsjednik Honde Europe, Hans De Jaeger, rekao je da će ovo "ne samo pružiti izuzetnu efikasnost već i performanse zabavne vožnje po kojima je ovaj model poznat".

Sistem e:HEV prvenstveno koristi električni motor za pokretanje točkova, a dok benzinski motor može direktno pokretati točkove pri većim brzinama, on uglavnom služi kao generator za punjenje baterije. Ovo uklanja potrebu za tradicionalnim zupčanicima. Novi S+ Shift sistem se zasniva na sistemu Linear Shift Control koji se primenjuje na Hondine trenutne e:HEV hibridne modele.

Firma je saopćila da će imati mogućnost da održi "optimalni broj obrtaja motora za posebne uvjete vožnje" i da u potpunosti iskoristi snagu koju generira motor kao pokretačku snagu, umjesto da puni motor. To će zauzvrat poboljšati vrijeme odziva motora.

Uz aktiviran S+ Shift, vozači mogu mijenjati brzine, što će ponuditi "oštar osjećaj prelaska u viši stepen prijenosa, pružajući povratnu informaciju koja odgovara svim čulima vozača". Brzo mijenjanje brzina će biti omogućeno koordinacijom između motora i elektromotora.

Sistem će također raditi sa Hondinim sistemom Active Sound Control kako bi "poboljšao kvalitet zvuka motora" puštajući zvuk motora u sinhronizaciji sa brojem obrtaja motora kroz zvučnike, za koje Honda tvrdi da će "stimulisati sva čula vozača". Sistem će vjerovatno služiti na sličan način kao i na električnom Hyundai Ioniq 5 N.

Prošle godine, vođa projekta Prelude Tomoyuki Yamagami rekao je za Autocar: "Kada ste zaduženi za razvoj Preludea, shvatate da svi imaju velika očekivanja od kupea".

Honda je ranije nudila tradicionalni ručni mjenjač na Civic i Insight hibridima, iako je bio povezan s ranijim, konvencionalnijim hibridnim pogonom.