zvijer

Honda priprema limuzinu kao rival Tesli Model 3 do 2030.

Honda radi na limuzini koja je konkurentna Tesla Modelu 3 kao jednom od sedam radikalno novih električnih automobila koje će izbaciti na tržište do 2030. godine.

Limuzina je dio nove serije 0 kompanije, koja predstavlja potpuno resetiranje načina na koji Honda razvija EV. Automobili iz serije 0 će dati prednost smanjenju težine i aerodinamičnim performansama i isticati se "radošću vožnje", saopštila je kompanija.

Honda razvija modele sa "tankim" etosom, minimizirajući broj dijelova koji se koriste u svakom modelu i usvajajući lagane aluminijske strukture šasije. Te šasije će na kraju biti livene pod pritiskom – tehnika koju je pionir Tesla Model Y – kako bi se smanjila složenost dijelova, a time i težina i troškovi.

Kompanija je također pozdravila razvojni rad koji je omogućila njena linija hibrida, kao što je Civic, u smanjenju težine svojih električnih pogonskih agregata sljedeće generacije. Ove 'e-osovine' će se sastojati od motora, invertera i mjenjača unutar jedne jedinice, što će omogućiti uštedu težine od oko 100 kg u poređenju sa postojećim Hondinim električnim vozilima.

Kompanija je dodala da će njeni EV-ovi imati pogon na sve točkove, sugerirajući da će svaki model koristiti par e-osovina.

Teške komponente kao što su agregat i baterija bit će postavljene nisko i centralno, navela je Honda, što ukazuje da će automobili koristiti platformu za skejtbord. Ovo će imati smanjenu debljinu poda, dodatno uštedjeti na težini i pružiti sportskiji položaj za vožnju.

Složenost će biti dodatno smanjena postavljanjem centralnog kompjutera, umjesto niza čipova postavljenih na konvencionalnijim automobilima. Sisteme serije 0 će kontrolirati ovaj 'mozak', smanjujući troškove i poboljšavajući brzinu digitalnih funkcija.

Ovaj moćniji kompjuterski hardver će također omogućiti tehnologiju potpomognute vožnje trećeg nivoa, u kojoj automobil preuzima potpunu kontrolu u ograničenim uslovima, kao što je saobraćajna gužva po vedrim vremenskim uslovima.

Tehničke specifikacije svakog automobila serije 0 će biti usidrene ciljanim dometom od više od 300 milja na američkom EPA testnom ciklusu, što više odražava stvarne uslove nego evropski WLTP standard.