Zamišljeno kao gradsko vozilo budućeg 'vodičnog društva', Initium je planiran za proizvodnju sljedećeg proljeća sa predviđenim dometom od 400 milja.
Najnovije Hyundaijevo vozilo na vodik spremno je.
Nazvan Initium, latinska riječ za "početak" ili "prvi", novi koncept SUV-a predstavlja najavu sljedećeg Hyundaijevog putničkog modela na gorive ćelije koji će stići u proizvodnom obliku u prvoj polovini 2025.
Latinska množina od Initium znači misterije, a to se za sada svakako odnosi na tehničke detalje FCEV-a. Ipak, treba znati nekoliko detalja. Hyundai je rekao da Initium koristi velike rezervoare za vodonik neotkrivene veličine i gume sa malim otporom kotrljanja kako bi maksimizirao domet vozila. Istakao je da cilja na domet vožnje od preko 400 milja sa maksimalnom snagom motora od 150 kW.
Proizvodni Initium FCEV koristit će Hyundai treću generaciju gorivih ćelija, nakon prvog nezavisnog dizajna kompanije Tucson FCEV iz 2013., koji je imao gustinu snage od 2,09 kW/l, i Nexo iz 2018. (3,2 kW/l). Precizni brojevi nisu bili dostupni za novi steck, ali su inženjeri rekli Caru i Driveru da će to biti još jedno poboljšanje. Trajnost novog steka će također biti povećana za 40 procenata u poređenju sa Nexo stekom. Mala vrata na stražnjoj suvozačkoj strani Initiuma ne ukazuju na to da je ovo PHEV FCV, ali umjesto toga skrivaju tipičnu (u Koreji) kućnu utičnicu od 220 volti jer Initium može osigurati električnu energiju od vozila do opterećenja (V2L). Sa punim H2 rezervoarima, Initium će moći da proizvede oko 100,0 kWh vanbrodske snage, dovoljno da napaja tipičnu korejsku kuću oko 10 dana, saopćio je Hyundai.
Ono o čemu Hyundai više zanima u ovoj fazi je novi dizajnerski jezik "Art of Steel". Initium nastavlja Hyundaijev upečatljiv niz nedavnih dizajnerskih hitova, ovog puta s fokusom na robusniji izgled koji bi trebao biti kod kuće u urbanim ili vanjskim okruženjima. Debeli, kockasti blatobrani susreću se sa zlatnim čelikom u primjereno čvrstom ažuriranju Nexa. Hyundai nije pokazao ništa od unutrašnjosti vozila, ali je rekao da ima devet vazdušnih jastuka, praćenje vozača preko kamere u kabini i sigurnosne funkcije poput pomoći pri vožnji na autoputu.