Premijera

I to smo dočekali: VW predstavio konceptni ID. GTI, prvi model na baterije s kultnom oznakom

Dugačak 4,10 m, širok 1,84 m i visok 1,50 m, ID. GTI se temelji na konceptu ID.2all koji je otkriven ranije ove godine

Na sajmu automobila IAA u Münchenu VW je predstavio ID. GTI Concept, prvi električni model koji nosi legendarnu GTI oznaku, a pritom su Nijemci već potvrdili da je serijska verzija u razvoju.

Dugačak 4,10 m, širok 1,84 m i visok 1,50 m, ID. GTI se temelji na konceptu ID.2all koji je otkriven ranije ove godine, i premda iz Wolfsburga zasad nisu naveli ništa o baterijskom pogonu i snazi elektromotora, još kod predstavljanja ID. 2 spominjala se snaga od 231 KS za snažniju verziju. To bi VW-u ID. GTI osiguralo ubrzanje do 100 km/h ispod 7 sekundi.

Zgodno: vozači mogu koristiti novi GTI Experience Control na središnjoj konzoli s čime električni GTI jurišnik dobiva sintetizirano upravljanje, zvuk i karakteristike elektromotora iz povijesnih GTI modela kao što su Golf 1 GTI iz 1976., ili Golf II GTI 16V.

Izgled potpisuje glavni dizajner VW-a Andreas Mindt, koji kaže da je već imao na umu GTI kada je stvarao ID.2all Concept.

Konceptni ID. GTI ima snažnije linije i "mišićavu" karoseriju s brojnim sportskim ukrasima - velikom donjom maskom šesterokutnog uzorka u prednjem braniku, bočnim pragovima, "izvučenim" blatobranima, stražnjim spojlerom na rubu krova i poveći dio difuzora u stražnjem braniku.

Foto: Volkswagen

GTI oznake ima na prednjem kraju, vratima, bokovima, kotačima i ispod VW znaka na stražnjem poklopcu, ali postoje i druge reference na klasične GTI-je, kao što je crni dio u donjem dijelu prednjeg odbojnika kao kod prvog Golfa GTI.

Pritom su i veliki 20 colni točkovi inspirirani dizajnom naplataka Golfove i Scirocca od prije više od 40 godina…

No, hoće li kad dođe u prodaju tradicionalni ljubitelji GTI modela prihvatiti prvi strujni model s kultnom oznakom ili će ti biti potpuno nove generacije vozača, ostaje za vidjeti.

Više detalja bit će poznato u narednom periodu godine…