I dok proizvođači automobila svakodnevno povećavaju proizvodnju jer se popravilo snabdijevanje neophodnim komponentama, visoka inflacija i povećani troškovi života mnoge potencijalne kupce odvraćaju od kupovine novog automobila. Čini se da kupce čekaju popusti na nove automobile.
Prvo je nastala nestašica automobila zbog krize sa mikročipovima, a sada je sve manje kupaca. Proizvođači automobila pokušavaju da podignu potražnju uz pomoć popusta. Rade to čak i oni koji dugo vremena nisu nudili nikakva sniženja.
Ovo se odnosi na veliko i konkurentno njemačko tržište. Na našim prostorima i nismo navikli na neke velike popuste, kako prije, tako i nakon krize sa čipovima. Ali tako je i sa velikom količinom ostale robe.
Ipak, kupci u Njemačkoj sada sve više razmišljaju o kupovini novog automobila, inspirisani popustima koji uopšte nisu tako mali. Proizvođači nude prosječno sniženje od 16,3 posto za 30 najprodavanijih novih automobila, a još više za plug-in hibride, pokazuje nova studija Centra za automobilska istraživanja iz Duizburga.
Kako piše Revija HAK, ovakav trend bi mogao čak i da se poveća u narednim mjesecima. Proizvođači povećavaju proizvodnju, a kupce brinu visoka inflacija i povećanje troškova života. Tako je naprimjer, Hyundai i30 sada jeftiniji čak 20 posto, a na sniženju je i premium model Audi A3.