Švedski Volvo je za manje od godinu dana već proizveo 100.000 jedinica električnog modela EX30. Velika potražnja u Evropi stavila je najmanji model švedske marke na treću poziciju prodaje električnih automobila iza Teslinih modela Y i 3.
Volvo EX30 se pokazao kao veliki uspjeh za švedskog proizvođača. Volvo je objavio da je 30. septembra proizveo 100.000-ti primjerak malog SUV modela EX30 što je rezultat postignut za svega 10 mjeseci.
Ovo je impresivno dostignuće s obzirom na to da su prve isporuke EX30 počele u Evropi u decembru 2023. godine, prije manje od godinu dana. Možda još više iznenađuje činjenica da je EX30 drugi najprodavaniji automobil švedske marke ove godine.
U septembru je Volvo XC60 bio najprodavaniji model marke globalno, sa 18.096 prodatih automobila. Slijedili su ga XC40/EX40, sa ukupno 13.930 prodatih automobila, te EX30, s prodajom od 9.610 jedinica. Međutim, u ukupnoj prodaji za osam mjeseci tekuće godine u Evropi XC60 je prvi, a EX30 drugi. To se može promijeniti već s idućim mjesecom, s obzirom da najmanji Volvo ide kao halva!
U čemu je prednost malog I zgodnog SUV-a EX30? Njegova početna cijena u Evropi je 36.000 eura i to je ono što evropskim kupcima veoma mnogo znači u tranziciji na električne automobile. Drugo, verzija s jednim motorom i standardnom baterijom ima solidan domet od 440 kilometara, dok baterija s produženim dometom (koja košta 4.200 eura više) nudi do 593 kilometra sa jednim punjenjem.
Za prihtvatljivu cijenu EX30 dijelom je zaslužan kineski koncern Geely, koji je vlasnik Volva. Stoga Volvo ima mogućnost proizvodnje automobila u istoj fabrici kao Zeekr X i Smart #1 u Kini. Volvo EX30 se trenutno proiuzvodi u Kini, ali Volvo seli proizvodnju EX30 u Gent u Belgiji kako bi izbjegao visoke carine najavljene u Evropi za automobile proizvedene u Kini.