DRUŠTVENE MREŽE

Instagram najavio velike novitete: S novim algoritmom, mijenjaju se prioriteti ove mreže

Mnogi mladi, ali i oni stariji u SAD nezadovoljni su činjenicom da uskoro više neće moći pristupiti omiljenoj društvenoj mreži. TikTok bi krajem sedmice mogao otići u historiju u toj zemlji, a korisnici željni sličnog sadržaja već neko vrijeme traže alternative. Mnogi se ponovno okreću kineskim aplikacijama poput Lemona8 (kojem također prijeti zabrana) te RedNotea, dok se drugi misle ponovno aktivirati ili povećati svoju aktivnost na dobro poznatim mrežama poput Instagrama.

Tog su svjesni i u Meti pa se pripremaju za takav scenarij u kojem bi dijelu korisnika, a pogotovo influencera Instagram (ponovno) mogao postati primarna društvena mreža za objavu sadržaja, kao i mreža na kojoj će zarađivati. Dio influencera već je svoje pratitelje uputio na nove profile na drugim društvenim mrežama, iako se i dalje nadaju kako će se pronaći rješenje za TikTok.

Osim influencera, i ekipa s Instagrama se priprema za promjene koje se mogu očekivati u slučaju zabrane TikToka u SAD. Prema medijskim izvještajima, nakon što je Vrhovni sud potvrdio odluku o zabrani TikToka, direktori Instagrama održali su hitni sastanak tokom kojeg su uputili svoje zaposlenike kako da se što bolje pripreme za dolazak velikog broja novih korisnika. Što konkretno korisnici ove društvene mreže mogu očekivati, početkom ove sedmice govorio je prvi čovjek Instagrama Adam Mosseri. Ova platforma, prema njegovim riječima, prioritet u svom algoritmu u 2025. stavit će na originalan i kreativan sadržaj, s ciljem popravljanja društvenih povezanosti među ljudima.

Naglasio je kako je Instagram osnovan na ideji da ljudima omogući dijeljenje kreativnog sadržaja kojeg s ponosom mogu dijeliti te u budućnosti žele povećati količinu takvog sadržaja.

Kako bi svojim korisnicima omogućili što kvalitetniji originalni sadržaj, ova će se društvena mreža fokusirati na razvoj i poboljšanje kreativnih alata s kojima će se stvarati takav sadržaj, a također će koristiti i nove tehnologije, uključujući naravno i umjetnu inteligenciju, koje će korisnicima omogućiti jednostavniju objavu veće količine sadržaja, piše CNBC.