Instagram je predstavio funkciju 'Night Nudges' za tinejdžere - riječ je o obavijestima koje će nakon 22:00 automatski iskakati na Reelsima ili u DM-u računa tinejdžera na Instagramu, kada provedu više od 10 minuta na toj društvenoj mreži u kasnim noćnim satima. 'Vrijeme je za pauzu?' ili 'Odmori se' nakon čega slijedi: 'Kasno je, razmislite o gašenju Instagrama kroz noć', neke su od poruka koje će iskakati, a kojima aplikacija želi ograničiti vrijeme tinejdžera provedeno na Instagramu u kasnim satima
'Night Nudges' bit će prikazivani automatski i ne mogu se isključiti. No tinejdžeri imaju opciju jednostavno odbaciti 'nudge' i nastaviti koristiti aplikaciju. TikTok je prošlog marta uveo sličnu funkciju koja također podsjeća korisnike kada je vrijeme da zatvore aplikaciju i odu spavati.
'Night Nudges' se pridružuju ostalim funkcijama Instagrama usmjerenim na smanjenje vremena koje tinejdžeri provedu u aplikaciji. Aplikacija već ima postavku 'Uzmi pauzu' koja tinejdžerima prikazuje podsjetnike preko cijelog zaslona da uzmu redovite pauze od Instagrama, kao i značajku 'Tihi način rada' koja omogućuje tinejdžerima da utišaju obavijesti i obavijeste druge da su nedostupni neko vrijeme.
Prošle sedmice Meta je najavila da će automatski ograničiti vrstu sadržaja koji tinejdžeri mogu vidjeti na Instagramu i Facebooku - naime, tinejdžerskim računima automatski će biti zabranjeno vidjeti štetne sadržaje, poput objava o samoozljeđivanju, nasilju i poremećajima prehrane.
Nove sigurnosne funkcije za tinejdžere dolaze u trenutku kada se Meta suočava s regulatornim pritiskom da učini više kako bi zaštitila djecu. Kompanija bi trebala svjedočiti pred Senatom o sigurnosti djece 31. januara. Rukovoditelji Twittera, TikToka, Snapa i Discorda također će svjedočiti. Očekuje se da će članovi odbora vršiti pritisak na izvršne direktore kompanija zbog nesposobnosti njihovih platformi da zaštite djecu na internetu.
Osim toga, više od 40 država tužilo je Metu, navodeći da aplikacije te kompanije (Facebook i Instagram) pridonose problemima mentalnog zdravlja mladih korisnika. Meta je također primila još jedan službeni zahtjev za informacijama (RFI) od regulatora Evropske unije koji traže više informacija o odgovoru firme na zabrinutost za sigurnost djece na Instagramu.
Današnja objava dolazi dan nakon što je TechCrunch izvijestio da su interni Metini dokumenti o sigurnosti djece otkrili da Meta ne samo da je namjerno reklamirala svoje aplikacije djeci, već je također bila svjesna značajne količine neprikladnog i seksualno eksplicitnog sadržaja koji se dijeli između odraslih i maloljetnika.