Prema novi podacima, kupovina polovnog automobila u Njemačkoj postala je posebno teška za one s ograničenim budžetom. Prema recentnim procjenama, cijene malih automobila su značajno porasle. Potraga za pristupačnim novim automobilom može trajati dugo, posebno zbog visokih cijena električnih automobila koji su za mnoge potencijalne kupce postali nedostupni nakon prestanka državnih subvencija početkom godine. Posljedica toga je pad prodaje električnih automobila.
U junu ove godine broj registracija novih električnih automobila bio je ispod nivoa iz prošle godine. No, poskupljenje nije pogodilo samo električne automobile – i mali automobili s motorom s unutrašnjim izgaranjem postali su skuplji, piše Fenix Magazin. Prema analizi ADAC-a dostupnoj njemačkim medijima, prosječna cijena malog automobila s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem porasla je s 13.041 euro u 2014. godini na 22.591 euro danas, što predstavlja povećanje od 73 posto. Prošle godine ADAC je pregledao ponudu novih automobila i utvrdio da su dostupna samo četiri nova automobila po cijeni do 15.000 eura.
Asortiman je također postao znatno manji: prema studiji, 2014. godine na tržištu je bilo 80 modela malih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem izgaranjem, dok ih je danas samo 55 – smanjenje od trećinu. Među nestalim modelima je i kultni Ford Fiesta.
Njemački mediji pišu da segment malih automobila izumire. Dok je 2019. godine u Njemačkoj prodano gotovo 230.000 vozila iz takozvanog A segmenta, 2023. taj broj je pao na manje od polovine – samo 110.000 jedinica. Danas je dostupno samo deset različitih modela malih automobila. Zbog smanjenog broja modela i visokih cijena, mnogi kupci s ograničenim proračunom sve više gledaju prema tržištu polovnih automobila, piše Fenix Magazin.