Vanquish se vratio nakon šest godina. Aston Martin je predstavio novi model koji obećava "neviđenu kombinaciju rafinisane udobnosti, performansi superautomobila i vrhunske dinamike." Takođe će biti ekskluzivan jer će se proizvoditi manje od 1.000 primjeraka godišnje.
Automobil kojeg Aston Marin naziva "najmoćnijom perjanicom u svojoj 111-godišnjoj istoriji", pokreće twin-turbo 5,2-litreni V12 motor koji razvija 835 KS i 1000 Nm. Povezan je s automatskim mjenjačem s osam stepeni prenosa, koji snagu šalje na zadnje točkove putem elektronskog diferencijala s ograničenim proklizavanjem. To omogućuje ovom automobilu omogučuje ubrzanje do 100 km/h za 3,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 345 km/h, što je prema tvrdnjama iz ove kompanije, najveća maksimalna brzina serijskog automobila Aston Martina do danas.
Međutim, nije sve samo u snazi. Vanquish tako, na primjer, ima konstrukciju od aluminijuma koja povećava bočnu krutost za 75 postou usporedbi s DBS 770 Ultimate. Tu je takođe i novo vješanje s Bilstein DTX amortizerima. Aston Martin kaže da dopuštaju "značajnu razliku između načina vožnje", tako da automobil može biti udoban ili sportski, zavisno kako ste raspoloženi.
Što se tiče upravljanja, Vanquish ima deblje stabilizatore, nanovo namješteni sustav električnog servo upravljanja i novi elektronski sustav kontrole stabilnosti. Pvaj zadnji obećava da će izbjeći "nagle intervencije, predviđajući optimalne nivoe prianjanja putem najsavremenijih algoritama, dok takođe reaguje na trenutne nestabilnosti vozila."
Za zaustavljanje se brine karbonsko keramički kočioni sisitem koji ima diskove od 410 mm sprijeda i 360 mm straga. U usporedbi sa svojim prethodnikom, Aston Martin kaže da sisitemnudi poboljšane performanse kočenja i veću postojanost kočenja na temperaturama do 800°C.
Što se dizajna tiće prednji dio je prilično tradicionalan jer možemo vidjeti široku masku koja je okružena Matrix LED prednjim svjetlima i naglašenim spliterom. Pridružuje im se impresivan poklopac motora koji ima otvore inspirisane Formulom 1 kako bi pomogle u hlađenju V12. Pozadi dominiraju sedam LED "svjetlosnih oštrica", veliki difuzor i izdzvni sistem od nerđajućeg čelika s četiri auspuha. U ponudi je i auspuh od titana koji smanjuje masu za 10,5 kg.
Unutra Vanquish ima dva sjedišta i poznatu kabinu koja podsjeća na Vantage i DB12. Tu su 10,25-inčna digitalna instrument ploča i 10,25-inčni infotejnment sisitem, prednja sjedišta s električnim podešavanjem u 16 smjerova, presvlake od alkantare i kože, audio sistem Bowers & Wilkins s 15 zvučnika i opcijske drvene obloge.
Aston Martin nije još otkrio cijene, ali prve isporuke bi trebale početi već u četvrtom kvartalu ove godine.