Uprkos rastu prodaje BMW-ovih električnih automobila, motori s unutrašnjim sagorijevanjem još uvijek dominiraju prodajnim listama bavarskog proizvođača.
Od 2.200.177 automobila koje je firma prodala prošle godine, njih 368.523 su bili potpuno električni modeli, a preostalih 1,83 miliona bili su benzinci, dizelaši ili plug-in hibridi.
Zbog tih brojki, njemačka luksuzna marka je svjesna da su motori s unutrašnjim sagorijevanjem i dalje potrebni. Član uprave BMW-a Jochen Goller rekao je za Financial Times da će firma nastaviti ulagati u tehnologiju motora s unutrašnjim sagorijevanjem jer prijelaz na električna vozila predstavlja ‘dug i neizvjestan put‘.
“Bilo bi naivno vjerovati da je pomak prema elektrifikaciji jednosmjeran put. Bit će tu svega, poput vožnje ‘rollercoasterom‘. Zbog toga nastavljamo ulaganja u naše motore s unutrašnjim sagorijevanjem. Isto tako, ulažemo u moderne plug-in hibride, ali i električne automobile. Naši kupci ne žele biti ograničeni mogućnostima izbora pogonskih sklopova”, kaže Goller.
Prema podacima koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), automobili s dizelskim motorima predstavljali su samo 11,9% ukupnih isporuka u Evropskoj uniji prošle godine.
Frank Weber, čovjek zadužen za istraživanje i razvoj, rekao je za Automotive News da su dizelski motori još uvijek tražena roba. Čak i 2025. godine, dizelaši su dovoljno popularni da opravdavaju zadržavanje u ponudi, piše BMW Blog.
"Brojke govore da je otprilike 80 posto svih X5 prodanih u Evropi opremljeno dizelskim motorima.
Potražnja za dizelašima se značajno smanjila posljednjih godina, ali među evropskim kupcima ovaj je pogon i dalje popularan", zaključuje Weber.