Grandi Complicazioni, odjel specijalnih projekata Pagani Automobilija, sprema iznenađenje: Epitome. Ime govori sve: to je vrhunac Pagani tehnologije za put i prva Huayra koja je opremljena ručnim mjenjačem.
Kupac je želio ovu kombinaciju i poznato je da Pagani rado ispunjava takve zahtjeve (ekstremno) bogatih potencijalnih klijenata. Izvor energije je Pagani V12 motor koji proizvodi AMG, koji isporučuje snagu od 864 KS (635 kW) pri 6.000 o/min i obrtni moment od 1.100 Nm.
Kupac koji se obratio Paganiju imao je jasnu viziju: "Želio je da napravi jedinstven primjer koji će Huayru dovesti do maksimalnog izražaja."
Dakle, njegovo ime bi moglo biti samo Epitome, tj. oličenje ili utjelovljenje koncepta, ideje, vrijednosti.
Huayra Epitome je vizuelno revidiran. Prednja hauba je opremljena ekskluzivnim lampama i novim sistemom za usisavanje vazduha u lukovima točkova. Branik je takođe nov, sa integriranim razdelnikom dizajniranim na zahtev kupca za povećanje potisne sile i balansiranje automobila u svim uvjetima vožnje.
Pozadi, hauba ima velike bočne kanale i integrirano krilo. I ovdje je linija potpuno redizajnirana prema željama kupca. Novi aerodinamički profil krila, razvijen na osnovu studija Huayre R , osigurava ravnotežu u svim situacijama vožnje, a novi aerodinamički poklopac stražnjih svjetala je također dizajniran da smanji otpor zraka.
Pagani V12 motor od 864 KS (635 kW) sa kompresorom od 5.980 ccm može se okretati do 6.700 o/min kako bi postigao visoke performanse. Kao što je ranije spomenuto, Epitome je prva i jedina Huayra koja ima XTrac ručni mjenjač koji je okružen elektronički kontroliranim diferencijalom i trodijelnom pogonskom osovinom u trkačkom stilu.
Jedinica kvačila zamašnjaka sastoji se od kvačila sa tri diska većeg prečnika za poboljšani prenos obrtnog momenta, elektronski kontroliranog diferencijala i trkačkog zgloba sa tri kraka. Zahvaljujući novom aktivnom sistemu ovjesa Huayra Epitome, u kokpitu na središnjem tunelu postoji dugme koje se može aktivirati za dodatnu udobnost prilikom vožnje po neravnim putevima.
Iznad 150 km/h postavka amortizera se vraća na normalu, ovisno o odabranom načinu vožnje. Šestosmjerni izduvni sistem od titanijuma isporučuje odličan zvuk sa stražnje strane Huayre, zajedno s difuzorom za dodatnu silu pritiska. Monolitni kovani aluminijumski točkovi opremljeni su gumama Pirelli P Zero Trofeo R.