TRANSFORMACIJA

Jaguar ima novi vizualni identitet: Nova era legendarne marke je počela

Potpuno transformirana legendarna britanska marka Jaguar ponovno preuzima etos Copy Nothing koji svoje korijene vuče iz riječi svog osnivača, Sir Williama Lyonsa.

Jaguarova transformacija definirana je bujnim modernizmom, kreativnom filozofijom koja podupire sve aspekte novog svijeta marke Jaguar. Prihvaća hrabre dizajne, neočekivano i originalno razmišljanje, stvarajući karakter marke koji će privući pažnju neustrašivom kreativnošću.

'Jaguar ima svoje korijene u originalnosti. Sir William Lyons, naš osnivač, vjerovao je da 'Jaguar treba biti kopija ničega'. Naša današnja vizija Jaguara utemeljena je na ovoj filozofiji. Novi Jaguar je marka izgrađena oko raskošnog modernizma. Maštovit je, odvažan i umjetnički na svakoj dodirnoj tački. Jedinstven je i neustrašiv.' rekao je profesor Gerry McGovern OBE, glavni kreativni direktor Jaguara.

'Ovo je reimaginacija koja ponovno hvata bit Jaguara, vraćajući ga vrijednostima koje su ga nekoć učinile tako voljenim, ali ga čini relevantnim za suvremenu publiku. Stvaramo Jaguar za budućnost, vraćajući mu status marke koja obogaćuje živote naših klijenata i Jaguar zajednice.' nastavlja McGovern.

Foto: Jaguar

Simboli promjene – Jaguarov novi identitet marke

Reimaginirani Jaguar počinje svoje predstavljanje danas s potpuno novim identitetom marke koji uspostavlja njegov jedinstveni karakter kroz dramatičan novi vizualni jezik. Značenje je ugrađeno u svaki od četiri simbola promjene, odražavajući vrijednosti marke i dajući naznake za ono što dolazi.

Drugog decembra 2024., na Sedmici umjetnosti u Miamiju, Jaguar će predstaviti 'Copy Nothing', prvu globalnu javnu instalaciju za svoju novu marku koja će uključivati ​​fizičku manifestaciju njegove kreativne filozofije bujnog modernizma, u Koncept vizije dizajna.

Ovaj dramatičan, nepogrešiv i neočekivani izraz onoga što znači Copy Nothing bit će pregled neustrašivog pristupa koji dolazi iz Jaguara.

Jaguarova prisutnost u Miamiju uspostavit će njegovo zagovaranje umjetničkog izražavanja, u svim njegovim oblicima. Kroz niz pomno uređenih galerijskih prostora na dvije lokacije, Jaguar će dijeliti svoju platformu s novim i revolucionarnim umjetnicima u usponu koji dijele njegov etos Copy Nothing.

'Da bismo vratili tako svjetski poznati brend, morali smo biti neustrašivi. Jaguar je uvijek bio najbolji kada je izazivao konvencije. Taj se etos danas vidi u našem novom identitetu robne marke i dodatno će se otkriti tokom sljedećih mjeseci. Ovo je potpuno resetiranje. Jaguar je transformiran kako bi povratio svoju originalnost i nadahnuo novu generaciju. Uzbuđen sam što će svijet konačno vidjeti Jaguar.' rekao je Rawdon Glover, generalni direktor Jaguara.