Autoindustrija je vjerojatno još uvijek jedna od najkonzervativnijih industrija, ali kad je u pitanju marketing njihovih proizvođača, spremni su biti jako maštoviti da privuku kupce. Stoga ne čudi što se reklame za automobile rijetko premotavaju, a neke od njih se posebno urežu u pamćenje.
Tu ne mislimo na reklame kakvima smo svjedočili tokom 1980-ih koje su nam sugerirale da su Zastavina vozila najbolja na svijetu, a Renault 4 'mali div', već na one gotovo filmski režirane, piše index.hr. Jedna takva pojavila se 2020. godine na Super Bowlu, tradicionalnom mjestu na kojem publika s gotovo jednakim žarom prati i ono što se dešava između sportskih uzbuđenja.
Dokaz je to da i električni automobili mogu biti itekako zabavni, a posebno kad ih potpisuje Porsche. U pitanju je Taycan, a video "The heist“ nas odvodi u Porscheov muzej u Stuttgartu. O kakvoj 'pljački' se ovdje radi nećemo otkriti, al vrijedi spomenuti kako se u videu pojavljuju brojni kultni modeli, pa i legendarni traktor.
Brojni su razlozi zašto mnogi stručnjaci smatraju ovu reklamu jednom od najboljih. Prije svega tu je gotovo neprimjetan način na koji se promoviraju karakteristike Taycana, tišina pogona i snaga motora. Nadalje, tu je snažna emotivna poveznica povijesnih modela i Taycana te priča koja vas tjera da pogledate video do kraja. Definitivno reklama za koju vrijedi izdvojiti dvije i pol minute.