Kineske kompanije koje proizvode autombilske gume šire se na globalno tržište, a njihova prednost je što imaju znatno niže troškove proizvodnje od evropskih ili američkih konkurenata.
Prema Automobilwocheu, u Kini proizvodnja gume u prosjeku košta između 45 i 85 eura dok proizvođači u Evropi, Sjevernoj Americi, Japanu i Koreji imaju proizvodne troškove između 100 i 120 eura.
I dok se sve više vozača u Evropi odlučuje na kupovinu kineskih guma, jedan od najvećih svjetskih proizvođača objavio je upozorenje o "skrivenom riziku".
Bridgestone je upozorio vozače da dva puta razmisle prije nego što na svoje vozilo postave povoljne gume proizvedene u Kini, uz dodatak da te gume dugoročno mogu biti skuplje.
Emilio Tiberio, tehnički direktor Bridgestonea, rekao je da niska cijena kineskih guma često utiče na bezbjednost.
"Prihvaćamo raspravu o cijeni, ali treba da znate da ćete s kupovinom guma proizvedenih u Kini dobiti niži kvalitet. Ako pogledamo performanse, očigledno je da su vozači u problemu kada su u pitanju kritični aspekti poput zaustavljanja. Kineske gume su privlačnije iz finansijske perspektive, ali većina potrošača jednostavno nije svjesna njihovog kvaliteta", kaže Tiberio.
Podrazumijeva se da su skuplje gume napravljene od kvalitetnijih materijala, što im pomaže da traju znatno duže.
Osim toga, kvalitetnija guma također pruža bolje prijanjanje na cesti, sprečavajući proklizavanje na mokrim ili zaleđenim površinama i smanjujući udaljenost potrebnu za zaustavljanje vozila, piše Express a prenosi Autoklub.