Akne, bore, proširene pore… Kada smo posljednji put sve to vidjeli na nekoj Instagram reklami? Nedostižni ideali ljepote zapakovani u brojne filtere otišli su predaleko, pa je pravo osvježenje kampanja #FilterDrop. Zahvaljujući tome djevojke sada spremno otkrivaju lice sa svim nedostacima kako bi pokazale da ne treba trčati za nečim nerealnim.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Nije lako dorasti standardima današnje ljepote, barem onima koji se promovišu kroz besprijekorne fotke na društvenim mrežama, a najviše na Instagramu. Najveći razlog tome je jednostavno što to – nije stvarno.
Glamurozna kosa, ispoliran osmijeh i ten bez i jedne nesavršenosti, kakve viđamo na društvenim mrežama, uglavnom su rezultat dobre manipulacije filterima.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Cilj im je obično promocija nekog proizvoda koji obećava zapanjujuće rezultate. A sve se na kraju svede na nedostižnu sliku ljepote koja djevojke i žene čini nesigurnima. Jer kako dostići ono što ne postoji?
Kako bi donekle smanjila utjecaj retuširanih fotografija, make-up umjetnica Sasha Luis Palari pokrenula je kampanju #FilterDrop kojom ohrabruje djevojke i žene da objavljuju fotke prirodnog izgleda.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kampanja je pokrenuta u julu prošle godine i od tada ima veliki odziv.