S ovim nema greške

Kako da osvojite uspješnu ženu: Tajna je u bijelom luku i psu

Nije lako osvojiti ženu, a posebno usoješnu, tvrde neki. No postoje koraci i savjeti s kojima su muškarci mnogo bliže upsjehu.

Istraživači sa Univerziteta u Walesu s tražili od 177 heteroseksualnih muškaraca i 351 ženu da ocijene izgled 10 muškaraca na fotografijama. Žene su muškarce koji njeguju lagano zapušteni izgled s bradom od sedam dana ocijenile kao najzgodnije.

U američkom istraživanju 286 žena dobilo je zadatak ocijeniti razodjevene muškarce s fotografija tako da odaberu one s kojima bi imale seks za jednu noć i one s kojima bi voljele biti u vezi.

Rezultati su pokazali da žene za kratke avanture najradije odabiru mišičave muškarce. Manje mišičavi muškarci ocijenjeni su najboljima za ozbiljne veze. Stoga, želite li pronaći partnericu za ozbiljnu vezu, upišite teretanu, no ne pretjerujte s dizanjem utega.

Jedan od najuspješnije dokumentiranih otkrića u psihologiji je halo efekt, a riječ je situaciji kada uzmemo samo jedan aspekt neke osobe i primijenimo ga na njegov cjelokupan karakter. Zbog toga pogrešno vjerujemo kako su lijepe osobe i uspješne u poslu koji rade, što nužno ne mora biti istina.

No halo efekt funkcionira i u obrnutom smjeru. U jednom kineskom istraživanju provedenom 2014. godine 100 mladih ljudi dobilo je zadatak ocijeniti osobe na fotografijama uz koje su pisali razni epiteti poput drag ili iskren, te oni negativni poput zloban.

Osobe s fotografija koje su opisane pozitivno, ocijenjene su atraktivnijima od onih s lošim karakternim osobinama.

Mnogobrojne studije pokazale su kako žene privlače muškarci koji ih znaju nasmijati. U jednoj maloj francuskoj studiji, muškarac je u baru prepričao vic prijatelju koji je sjedio do njega, a za stolom pokraj njih sjedila je žena koja je mogla čuti o čemu muškarci razgovaraju.

Nakon što je muškarac ispričao vic, prišao je ženi i zatražio broj telefona. U drugoj verziji situacije, ženu za stolom pokraj je broj zatražio muškarac koji je slušao vic, a svaki je scenarij ponovljen 60 puta.

Nakon što bi se žene ustale od stola, prišao bi im istraživač i zatražio od njih da ocijene muškarce na temelju njihove atraktivnosti i inteligencije te da se izjasne bi li ili ne s njim željele imati ozbiljniju vezu. Rezultati su pokazali da je muškarac koji je ispričao vic imao tri puta veće šanse dobiti broj od onog koji se nije trudio biti smiješan, te je ocijenjen atraktivnijim i inteligentnijim.

Istraživači su došli do zanimljivog zaključka kako su frajeri koji imaju psa ocijenjeni poželjnijim za ozbiljnu vezu od frajera koji nemaju psa, a čak su i za nijansu bolje ocijenjeni od brižnih očeva koji također imaju psa.

Naučnici su došli do zaključka kako podatak da osoba ima psa simbolizira sposobnost osobe da brine o drugome te da je spremna obvezati se na duge staze. Također, pas bi vam mogao pomoći da djelujete opušteno, pristupačno i sretno.

Neugodan zadah koji ostaje u ustima nakon češnjaka većina smatra instant ubicom romantike, no stručnjaci s Nacionalnog instituta za mentalno zdravlje u Češkoj te Sveučilišta Stirling u Velikoj Britaniji misle drugačije.

Osmorica muškaraca koji su učestvovala u istraživanju trebali su pojesti krišku kruha sa sirom i 12 grama svježeg bijelog luka dok je osmorica muškaraca pojela isto to bez bijelog luka. U narednih 12 sati muškarci su morali nositi pamučne blazinice ispod pazuha te im je rečeno da ne koriste dezodoranse ili parfeme.

Sljedećeg dana muškarci su se vratili u laboratorij, a 40 je žena moralo pomirisati blazinice koje su muškarci nosili te su trebale ocijeniti razinu ugodnosti i intenziteta mirisa, atraktivnosti i muževnosti. Rezultati su pokazali kako su muškarci koji su jeli bijeli luk ocijenjeni atraktivnijim i ugodnijeg mirisa, te manje muževnim i manje intenzivnog mirisa.