Kako se prodaje sve više novih i polovnih električnih automobila, sve se više ljudi pita kako ih puniti kod kuće – barem 60% onih koji su dovoljno sretni da imaju prilaz (ili 40% za one koji žive u urbanim područjima).
Za te je ljude kućno punjenje vrlo popularno zbog svoje jednostavne i praktičnosti, a prema Energy Saving Trustu, 80% punjenja električnih vozila tamo se odvija.
Još jedna privlačnost kućnog punjenja je to što je jeftinije nego bilo gdje drugo. Ovisno o vašem opskrbljivaču energijom, može biti još jeftinije noću, kada vam ne treba vaš automobil.
Svaki dan se učinkovito probudite s 'punim spremnikom' pa je manja vjerovatnoća da će vam trebati ulični punjač na putu do posla.
Sve zvuči jednostavno, ali postoje mnoge stvari koje treba uzeti u obzir kada se radi o punjenju kod kuće, od odabira prave vrste punjača do osiguravanja da imate koristi od dostupnih finansijskih poticaja.
Postoji nekoliko opcija kod kućnog punjenja. Većina vozača koristi zidnu kutiju, ali neki svoj automobil priključe direktno u standardnu tropolnu utičnicu.
Međutim, ovo je rješenje vrlo sporo, jer mnogi proizvođači automobila ograničavaju struju direktno iz utičnice na 2,3 kW.
To znači da automobilu s tipičnom baterijom od 64 kWh, kao što je Kia Niro EV, može trebati više od 24 sata da se potpuno napuni. Veće litij-ionske baterije koje se koriste u modelima kao što su Tesla Model S ili Mercedes EQS mogu trajati danima. Iz tih razloga nije iznenađujuće što se ova metoda naziva naknadno punjenje.
Za većinu ljudi, zidna kutija daleko je bolje rješenje. Njene brzine punjenja više su od tri puta veće od tropinske utičnice i pruža pogodnost postavljanja kutije direktno na zid vaše kuće ili garaže. Kablovi se također ne moraju uvoditi u kuću kroz otvorena vrata ili prozore.