Kia je prije četiri godine predstavila novi logo kompanije. Iako su automobili korejske marke jedni od najprepoznatljivijih na cestama, to se ne može reći za njihov logo. Otkako je marka izbacila svoj novi logo, ljudi ga krivo tumače i u njemu vide slova ‘KN‘. Ubrzo nakon premijere novog loga, na Google tražilici osjetno je porastao broj pretraživanja pojma ‘KN automobili‘.
Trend je započeo početkom 2021., kada je novi Kijin logo otkriven u spektakularnoj kombinaciji dronova i vatrometa.
Uglavnom, čim se pojavio novi logo, krenule su potrage za ‘KN‘, a više od 30.000 ljudi svakoga je mjeseca pretraživalo krivi pojam.
Google pretraživanja za nepostojećim ‘KN automobilima‘ naglo su porasla 2022. godine, a iako je negodovanje s vremenom utihnulo, korisnici društvenih mreža i dalje se redovito žale na dizajn.
For the millionth time:
— Farzad (@farzyness) March 23, 2025
This logo DOES NOT read KIA.
IT READS KN.
WHY DID THEY DO THIS. https://t.co/2vxzcLxzbl
Budući da je hrpa ljudi pretraživala ‘KN automobil‘, nekoliko službenih Kijinih prodajnih mjesta kreiralo je kanale na svojim stranicama za prikupljanje tih klikova pod nazivom "Šta je KN automobil?"
"Postavljena su pitanja radi li se o novom proizvođaču, novom modelu ili potpuno novoj vrsti vozila. Odgovor - ništa od navedenog. Zapravo je riječ o zabuni s vizualnim izgledom Kijinog novog logotipa", objasnili su predstavnici Kije sa sjedištem u Houstonu, piše Creativebloq.