Kinesko tržište automobila smatra se jednim od najperspektivnijih među proizvođačima automobila. Nije ni čudo: rastući prihodi i rastuća populacija u ionako najmnogoljudnijoj zemlji na svijetu obećavaju mnogo novih potencijalnih kupaca. Proizvođači se žestoko bore za udio na tržištu, a njemačke proizvođače sve više istiskuju kineski.
Međutim, od početka 2023. godine u Kini bjesni pravi rat cijena, u koji su uključeni i njemački proizvođači. Mnogi novi brendovi ulaze na tržište - samo kineska Chery grupa najavila je tri nova za 2024. godinu. Tehnološki proizvođač Xiaomi također izlazi na tržište sa električnim automobilom po povoljnoj cijeni - SU7 luksuzna limuzina je namijenjena da se takmiči s Porsche Taycan i Tesla Model S. U međuvremenu, BMW se slaže s tim, smanjujući cijene u nekim slučajevima drastično.
U Kini, BMW Brilliance, kineska podružnica BMW-a, nudi potpuno električnu verziju Serije 3 pod nazivom i3.
Budući da se u Kini traži dosta prostora pozadi, međuosovinsko rastojanje je produženo za jedanaest centimetara. Serija 3 ima dužinu od 4,87 metara. Kineski automobilski kanal Telescope prenosi da električna serija 3 ima i vazdušne opruge na zadnjoj osovini. Karavanska verzija nije u ponudi.
Sumnja da je BMW sigurno negdje uštedio na kineskom i3 nije opravdana. Osnovna verzija uključuje dodatke kao što su kamera za vožnju unazad, prednji i zadnji parking senzori i LED farovi. Čak je i panoramski stakleni klizni krov uključen kao standard. Električna tri serija dostupna je u Kini od maja 2022.
Navedena cijena na kineskoj web stranici BMW-a je 353.900 juana, što je ekvivalentno nešto manje od 50.000 eura. Zastupnici BMW-a očigledno nude velike popuste na ovo: na kineskom portalu Autohome BMW BMW i3 se već nudi po ceni od 209.800 juana – što odgovara sniženju od 40,7 odsto i konačnoj ceni od 26.662 eura!
Nekoliko BMW dilera obećavaju ovu ponudu.