BYD planira dovršiti fabriku već iduće godine. BYD je u Kini najprodavanija marka, dok se u Evropi još uvijek bori za čvršćom pozicijom gradeći temelje. I to neće trajati još dugo jer bi nagla ekspanzija mogla krenuti vrlo brzo.
Kompanija gradi velike proizvodne kapacitete u Mađarskoj, a koji bi s radom trebali početi već krajem iduće godine. Otkrila je to Stella Li, evropska šefica BYD-a, u intervjuu za njemački poslovni magazin Capital.
Li je objasnila kako je prvotni plan bio krenuti s jeftinim modelom Seagull, ali su se sada apetiti i planovi promijenili. Naime, procjena je da će veći i skuplji modeli imati bolju prodaju. Tu se prije svega misli na modele Dolphin i Atto 3, koji veličinom odgovaraju Volkswagenu ID.3.
Kroz naredne tri godine rast će proizvodni kapaciteti, a sa zahuktavanjem proizvodnje u prodaju će stići još jedan model. Sada ga Li zove Atto 2, a realno se radi o rebrendiranom modelu Yuan Up, koji je svjetlo dana ugledao ovog proljeća. Konačno, Seagull će biti četvrti model u asortimanu evropskih pogona u Mađarskoj. Konačni cilj je zapošljavanje svih kapaciteta fabrike i proizvodnja 12 različitih modela.
BYD pomno prati tržišna kretanja u Evropi i svjestan je slabijeg intenziteta rasta popularnosti električnih vozila. Stoga je sve izglednija implementacija plug-in hibrida koji će cijenom biti itekako konkurentni. Naime, BYD je dovođenjem proizvodnje u Evropu vješto izbjegao carinska davanja osiguravši si imunost na bilo kakve trgovinske ratove Evrope i Kine.