HAOS U PROMETU

Kineski vozači provedu devet radnih dana u godini u saobraćajnom kolapsu

Objavljeni su rezultati opsežnog istraživanja saobraćaja u Kini.

Kineski vozači provedu u prosjeku devet radnih dana u godini u saobraćajnom zastoju. Vrijeme putovanja automobilom poraslo je unazad nekoliko godina za istu dionicu čak za 56 posto u odnosu kada na cesti nema saobraćaja. Gust i pregust saobraćaj, osobito u ogromnim kineskim gradovima ima velik broj zastoja, što samo dodatno povećava zagađenje koje je ionako premašilo sve dozvoljene granice, te se gradovi i njegovi stanovnici doslovce guše i truju u smogu te visokim i opasnim koncentracijama ispušnih plinova. Rezultat je to strelovite urbanizacije u Kini, te razvoja saobraćaja i automobilske industrije u toj državi.

Saobraćajni zastoji i kolapsi koji se pojavljuju u svim kineskim gradovima vlasti nastoje izbjeći gradnjom novih cesta i ulica, te ograničenjem novih registracija vozila. No, sve to slabo pomaže. Kineska ekonomija je najbrže rastuća u svijetu, te je problem gustog saobraćaja samo rezultat takvog stanja, jer predviđa se kako će do 2024. godine više od 300 miliona osoba migrirati iz sela u kineske gradove.

Pogledajte listu kineskih gradova koji bilježe enorman porast broja stanovnika:

1 Tianjin
2 Hangzhou
3 Beijing
4 Changchun
5 Nanjing
6 Shijiazhuang
7 Shanghai
8 Changsha
9 Chongquing
10 Fuzhou