Region

Kinezi neumorno grade Pelješki most, ni temperature od +40°C ih ne mogu zaustaviti

Ni temperature od gotovo 40 Celzijevih stepeni, koliko se ovih dana mjeri u dolini Neretve, ne mogu usporiti Kineze na gradilištu Pelješkog mosta.

Radovi na mostu teku predviđenom dinamikom, zavaruju se čelični segmenti između stubova i učvršćuju kose zatege. Spojeno je više od 70 posto rasponske konstrukcije mosta. U Hrvatskim cestama očekuju da će se Komarna i Brijesta spojiti oko Velike Gospe, možda i koji dan prije jer Kinezi rade danonoćno, piše Jutarnji.hr.

Nakon što se fizički spoje dvije obale, slijede radovi na opremanju samog mosta kolničkim konstrukcijama i ogradama te se postavlja rasvjeta - kaže inženjer Jere Šegedin, predstavnik Hrvatskih cesta.

Ni to nije manje zahtjevan posao jer se, među ostalim, postavljaju ograde protiv vjetra. Za zaštitu od udara bure i juga predviđena je ograda visine od 3,2 metra, pa vjetrovi ne bi trebali stvarati neprilike vozačima na Pelješkom mostu koji nije projektiran za prelazak pješaka.

Svaka ograda je veća od kamiona pa vjetar ne bi trebao utjecati na odvijanje prometa - istaknuo je Šegedin.

Ukupna širina mosta iznosi 22,5 metara, dug je 2,4 kilometra i visok 55 metara. Projektom su predviđena četiri prometna traka, a prva bi vozila preko njega mogla prijeći već u martu sljedeće godine.