Njemačka stručna organizacija TUV svake godine sprovede više od deset miliona tehničkih pregleda i sve to objedini u izjveštaj.
U izvještaju za ovu godinu se navodi da je prosječna starost voznog parka dostigla novi maksimum u Njemačkoj, pa tako iznosi deset godina.
Kao rezultat toga, starija vozila postaju sve važnija za sigurnost na putevima. U izračunavanju procenta kvarova uzeta je u obzir i pređena kilometraža.
Kada se pogledaju vozila koja su stara tri i pet godina, ali i ukupno, pobjednik je VW Golf Sportsvan.
U pitanju je automobil koji se proizvodio do kraja 2020. godine. On ima najmanju stopu grešaka i kvarova (do tri godine star model ima 2% grešaka, a model star do pet godina ima 4,3% grešaka u prosjeku).
Slijede VW T-Roc i T-Cross kod vozila starih do pet godina. Kod vozila koja su stara do sedam godina dominira Mazda CX-3 (6,5%).
Prema statističkoj procjeni svih glavnih pregleda od jula 2022. do juna 2023. godine, Mercedes B-klase nakon devet godina postiže najbolji rezultat (10,5%).
Od malih automobila posebno se ističe Honda Jazz, koja se do sedam godina starosti kvari u 8,4% slučajeva.
Na dnu je jedan model prestigao pretposljednju Daciju Logan. U pitanju je Tesla Model 3 koji već nakon trogodišnje eksploatacije ima 14,7% grešaka.
Sa kasnijim godištima ne briljiraju niti BMW X5, Seat Alhambra, Dacia Dokker i Renault Twingo, prenosi Revija HAK.