Gume imaju preporučeni maksimalni pritisak zraka koji je - iako donekle koristan - samo mali dio informacija kada treba znati koju postavku pritiska koristiti za svoje gume. Nikada nemojte koristiti maksimalni pritisak na bočnoj stijenci kako biste odredili koliko zraka upuhati u gume.
Umjesto toga, upotrijebite preporučene informacije proizvođača navedene na pločici koja se često nalazi u dovratku vozačevih vrata vašeg automobila ili u priručniku za upotrebu.
Ovisno o vozilu, to može značiti da prednje i zadnje gume imaju različite preporuke, a često postoje i različite postavke zraka u gumama za različite uvjete opterećenja ili pri velikim brzinama.
Kako bi se postigla dobra mjera, pritisak u gumama trebate mjeriti na hladnom. To znači da se guma ne smije izlagati suncu niti visokim temperaturama, a samo vozilo nije se smjelo voziti.
Tlak "na toplom" je viši od 0,3 bara u odnosu na pritisak na hladnom.
Time, ako je preporučeni pritisak na hladnom jednak maksimalnom pritisku gume, maksimalni prag će biti prekoračen.
U tom slučaju možete doći u iskušenje da lagano ispušete gumu "na toplom" ali to ne treba raditi jer će pritisak ponovno pasti na maksimalni prag na hladnom.
Znajte i to da se maksimalni pritisak gume može odvojiti od standardne vrijednosti za iznos date oznake opterećenja. Primjera radi, guma sa standardnom oznakom opterećenja mora moći podnijeti 2,4 bara, ali je uobičajeno pronaći i gume koje se prilagođavaju pritisku koji ide do 3 bara.