Ubrzani razvoj tehnologije i inžinjerskih dostignuća posljednjih decenija donio je revoluciju po pitanju sigurnosti vozila, barem kako pokazuje nedavna revizija Crash Testa Mitsubishija starog 30 godina.
Analizu je proveo australijski ANCAP test program (Australasian New Car Assessment Program) fokusirajući se na Mitsubishi Magnu iz 1990-ih (u Europi Sigma) druge generacije koja je bila dio prvih testova prije tri decenije. Unatoč prvotnom dojmu o dobrom prolazu na testu ove limuzine srednje klase "iz prošlog stoljeća", rezultati testa sudara su ipak alarmantni.
Nedostatak zračnog jastuka unutar upravljača izložio bi vozača visokom riziku od fatalnih fraktura lubanje i povreda mozga. Analiza također ukazuje na ozbiljne ozljede vozačevih gornjih i donjih ekstremiteta te zdjelice, uz umjerene povrede prsnog koša.
Straga bi putnici također bili izloženi ozbiljnim povredama, posebno u području trbuha, zbog nedovoljne sigurnosti pojasa.
Prikazujući izvadak iz originalnog izvješća o testiranju sudara iz 1993., ANCAP ističe zastrašujuće rezultate: "Vozačeva glava udarila je u vrh obruča upravljača, s visokim rizikom od povrede mozga. Suvozačeva glava udarila je u kontrolnu ploču, sugerirajući vjerovatnu povredu mozga.
"Kroz poređenje testa sudara iz 1998. i 2015., ANCAP naglašava dramatičan napredak u sigurnosti, ukazujući na važnost savremenih tehnoloških inovacija. Ovaj naporan rad industrije automobila rezultirao je znatnim smanjenjem rizika od ozljeda i povećanjem općenite sigurnosti na cestama.