Kriza u evropskoj automobilskoj industriji odnijela je mnoge žrtve, uključujući Murdter Group, Recaro i AE Group.
Bosch je također rekao da se želi riješiti 7.000 zaposlenika, smanjiti plaće i radno vrijeme u automobilskom dijelu firme, piše Revija HAK.
Njemačka je zemlja koja je najteže pogođena krizom.
Sada je njemačko trgovinsko udruženje Clepa sastavilo listu koliko je tačno radnih mjesta nestalo u evropskoj automobilskoj industriji posljednjih godina.
Analiza pokazuje da je od 2020. nestalo 86.000 radnih mjesta, a stvoreno je 30.000 novih.
Tako je 56.000 radnih mjesta nestalo zauvijek. Samo u prvom dijelu 2024. najavljeno je ukidanje 32.000 radnih mjesta u raznim firmama.
To su brojke koje premašuju najgore vrijeme toom pandemije, piše Wirtschaftswoche.
Od novih radnih mjesta stvorenih od 2020., 19.000 je povezano s električnim automobilima.
Glavni sekretar Clepasa Benjamin Kriger zabrinut je zbog brojki i sada upozorava da Evropska unija mora nešto učiniti prije nego što bude prekasno.
Čini se da nestajanje radnih mjesta tu ne prestaje jer postaje sve jasnije da će Audijeva tvornica električnih automobila u Briselu najvjerovatnije biti zatvorena.
Više od 3.000 zaposlenika ostat će bez posla jer niko ne želi kupiti tvornicu, a Audi nema novi model automobila koji bi proizvodio u toj tvornici.