Kim Kardashian je vjerovatno najpoznatija svjetska influencerica, a taj status joj je donio i popriličnu zaradu.
S više od 329 miliona sljedbenika samo na Instagramu, Kim je jedna od najpraćenijih osoba na ovoj društvenoj mreži, a s obzirom na to da joj je ime stalno na naslovnicama svjetskih medija, nije vjerovatno da će uskoro izgubiti ovu ogromnu popularnost.
Prema procjeni Influencer Marketing Huba, Kim je u 2022. godini zaradila između 620 hiljada i milion američkih dolara po objavi na Instagramu. Kim je 2020. godine otkrila koliko je njezina prisutnost na Instagramu unosna, rekavši da je više novca zaradila od objava na ovoj društvenoj mreži nego prethodnim ugovorom za Keeping up with Kardashians.
Kim se smatra jednom od najutjecajnijih i nadaleko poznatih figura u trenutnoj pop-kulturi, a prezime Kardashian prvi je put postalo poznato preko njezinog oca Roba, koji je branio O.J.-a Simpsona u vrlo kontroverznom suđenju za ubistvo 1995. godine.
Međutim, pravi katalizator njezine slave, a samim time i događaj koji je Kardashianove bacio u mainstream, bilo je curenje Kimine zloglasne seks-snimke s pjevačem Ray J-om. Osam mjeseci nakon toga obitelj je odlučila iskoristiti svoju izloženost javnosti i tako je objavljena prva epizoda reality showa Keeping Up with Kardashians.
Kada su društveni mediji počeli vrtoglavo rasti, Kim i njezine sestre iskoristile su to kao priliku za povećanje svog utjecaja izvan samog reality showa. Kim je iskoristila društvene medije kako bi se stvorila i etablirala kao robna marka, a ne samo kao slavna osoba. Također je koristila društvene mreže kao alat za rast svojih robnih marki Skims i SKYNN by Kim.
"Shvatila sam da bi to mogla biti najčudesnija besplatna fokus grupa. Ako nisam mogla shvatiti koji proizvod želim lansirati ili sam trebala konkretan savjet, mogla sam odmah dobiti odgovor, i to jako precizan. Pa sam počela koristiti Instagram za to", rekla je Kim u intervjuu za Sports Illustrated.