Studija koja je provedena na 18.000 električnih automobila pokazala je koliki se domet gubi na zimskim temperaturama. U prosjeku, 29,7% dometa nestaje kada temperature padnu na nula stepeni, prema Recurrentu. HAK revija piše kako norveški NAF & Motor provodi godišnji ispit dometa novih električnih automobila. Kao pobjednici tog testa u protekle dvije godine pokazali su se Teslini automobili.
Važno je napomenuti da u tim testovima automobili kreću iz grijane garaže s ciljem mjerenja razlike u odnosu na navedeni WLTP domet. Sada je američki Recurrent proveo istraživanje na osnovu podataka za 18.000 električnih automobila u realnim uvjetima.
Studija je pokazala da u prosjeku električni automobili imaju 70,3% svog stvarnog dometa kada termometar padne ispod nule, u poređenju s idealnim uvjetima. Test je jasno pokazao da svi električni automobili gube domet, ali da oni opremljeni toplinskom pumpom prolaze znatno bolje.
Najbolje je prošao Audi e-tron (Q8 e-tron), izgubivši u prosjeku raspon od 16% na temperaturama ispod nule. Volkswagen ID.4 izgubio je čak 46 posto dometa. Neke varijante ID.4 u SAD-u nemaju toplinsku pumpu što ih je vjerovatno skupo koštalo. Teslini automobili koji imaju toplinske pumpe dobro su prošli s padom od 24 posto za nekoliko modela. Međutim, u poređenju sa službenim podacima EPA-e (Agencija za zaštitu okoliša SAD), nekoliko Teslinih automobila izgubilo je oko polovine dometa.