U Meti su uveli mogućnost plaćanja pretplate za Facebook i Instagram, kako bi se uskladili s novim evropskim Aktom o digitalnim tržištima. Korisnici tih društvenih mreža s teritorija EU, Evropskog ekonomskog područja i Švicarske od novembra imaju izbor: ili će na njima kao i obično gledati ciljane oglase, ili će plaćati mjesečnu pretplatu.
No, takav potez nije sasvim zadovoljio regulatore, koji smatraju da je postavljena cijena za zaštitu privatnosti previsoka. Stoga su u Meti ponudili kompromis – i dalje će provoditi istu politiku naplate za pristup bez reklama, a kako im zbog toga prihodi ne bi trpjeli, nastavit će naplaćivati "minimalnu moguću" cijenu.
Sukladno tome, osnovna cijena pretplate za jednu od navedenih društvenih mreža past će s dosadašnjih 9,99 na 5,99 eura mjesečno. Za svaki dodatni korisnički račun, povezan s onim osnovnim, bit će potrebno doplatiti 4, umjesto dosadašnjih 6 eura na mjesec. To je "najniža cijena koju se razumno može očekivati za uslugu tog kvaliteta", poručio je Metin advokat na saslušanju pred Evropskom komisijom.
O tome hoće li ovo pojeftinjenje stupiti na snagu, i kada, odlučit će regulator nadležan za poslovanje Mete u EU, irska Komisija za zaštitu podataka (DPC).