kompanija GAC

Konkurencija na vidiku: Još jedan kineski brend automobila želi da osvoji Evropu

Kineska državna kompanija GAC ​​također se gura u Evropu i želi da osvoji ulice Pariza, Berlina i Varšave. Planirano je da prodaja prvog modela automobila u odabranim zemljama počne ove godine. Očekuje se da će flota i pokrivenost tržišta rasti sljedeće godine, rekao je proizvođač, navodeći Njemačku kao jedno od svojih najvažnijih tržišta u EU.

Kada je riječ o izvoznim planovima, GAC se prvenstveno oslanja na električni brend Aion, koji je, prema vlastitim informacijama, već treći u svijetu po takozvanim vozilima nove energije nakon Tesle i BYD-a. U Evropi, cilj je plasirati Aion V modele kao SUV u višoj kompakt klasi i mali automobil Aion UT pod GAC logom.

Aion Y, mogući konkurent VW ID.3, također će biti dostupan u manjim količinama i u određenim zemljama. Kinezi su najavili da žele zadržati cijene svog početnog modela ispod 30.000 eura, a Aion V, najveći model, također bi trebao početi ispod 35.000 eura.

Ono što je zajedničko svim modelima je enterijer, koji karakterizira veliki, poprečno postavljen ekran osetljiv na dodir i drugi ekran iza volana, kao i uglavnom odsustvo prekidača i dugmadi. Osim toga, Aion flota nudi neobično veliku količinu prostora pozadi sa platformom za skejtbord i velikim međuosovinskim razmakom. Platforme za skejtbord omogućavaju montažu širokog spektra oblika karoserije na istoj tehničkoj osnovi. U ovom slučaju karoserija više nije samonosiva kao u prethodnim automobilima. Baterije čine podvozje, tako da se ne gubi prostor u unutrašnjosti.

Kada je u pitanju pogon, Kinezi se u početku oslanjaju isključivo na električne motore. Ovisno o modelu, imaju 150 kW/204 KS ili 165 kW/224 KS i napajaju se baterijama od 60 do 75 kWh. Ovo omogućava standardne domete između 430 i 520 kilometara. GAC želi biti iznad prosjeka kada je u pitanju punjenje i stoga nudi do 180 kW na brzom punjaču uz 11 kW na AC priključku.