Japan je počeo koristiti vještačku inteligenciju za rješavanje problema izostajanja učenika i poboljšanje pohađanja škole.
Grad Toda u prefekturi Saitama, u blizini Tokija, koristi vještačku inteligenciju od marta za analizu podataka o učenicima.
Ovaj sistem vještačke inteligencije, testiran tokom prošle godine, ima za cilj da pomogne nastavnicima da identifikuju i podrže učenike koji izostaju s nastave i imaju loše ocjene.
Vještačka inteligencija procjenjuje različite metrike, uključujući evidenciju pohađanja, akademski učinak, zdravstveno stanje, posjete školskih medicinskih sestara i izvještaje o maltretiranju.
Makiko Nakamuro, profesorica ekonomije, kazala je da se nadaju da će upotrebom objektivnih podataka spriječiti učenike da izostaju s nastave.
Tokom probne faze u 18 osnovnih i nižih srednjih škola, sistem vještačke inteligencije identifikovao je 1.193 učenika kao visoko rizične. Na osnovu ovih rezultata, nastavnici su dali prioritet pomoći za 265 učenika, s obzirom na njihovo ponašanje i druge relevantne faktore.
Ova inicijativa je dio šireg trenda integracije vještačke inteligencije u društvo u Japanu. U Tokiju su vlasti uvele vještačku inteligenciju kako bi poboljšale vrijeme odgovora na katastrofe, a japanski lanac supermarketa implementirao je vještačku inteligenciju kako bi procijenio zadovoljstvo zaposlenika kroz izraze lica.