U Sarajevu je održan deveti OREA Art Market, jedinstveni prodajni sajam rukotvorina namijenjen svim generacijama. Okupio je 43 kreativca iz BiH, Hrvatske, Srbije i Crne Gore, a prihod od ulaznica namijenjen je za Udruženje "Srce za djecu oboljelu od raka".
Suosnivačica i ambasadorica brenda Amra Džeko kaže da je OREA Art Market, cjelodnevni događaj za sve generacije, svojevrsna podrška malim biznisima te Udruženju "Srce za djecu oboljelu od raka".
"Prihod od ulaznica namijenjen je za rad tog udruženja i za Roditeljsku kuću, a omogućene su i donacije za istu namjenu ali i kupovina neke od njihovih proizvoda, koji su dostupni na ovom marketu", kazala je. Ideja je da ta bh. priča bude, ne samo regionalna, nego svjetska priča.
Predsjednik Udruženja "Srce za djecu" Fikret Kubat istaknuo je ekonomski, kreativni, kulturni, a posebno humani karakter tog događaja. Drago mu je, kaže, što je OREA Art Market prepoznala Roditeljske kuće, tog udruženja, u Sarajevu i Tuzli.
"Nas, kao Udruženje, ovo sve obavezuje da podižemo nivo kvalitete naših usluga i da mališani što lakše prođu kroz period liječenja, da njihovi roditelji budu uz njih i da znaju da nisu sami u toku liječenja. To je vrlo važno, a regionalni izlagači na ovom događaju mogu biti ponosni što su dio ove priče", istaknuo je.
On kaže da je današnji događaj važan i za podizanje svijesti o djeci, koja se liječe od najtežih oboljenja.
"Svako od nas može učiniti neko dobro djelo, danas to upravo rade ljudi na OREA Art Marketu", naglasio je.
Ministar privrede Kantona Sarajevo Zlatko Mijatović za 9. OREA Art Market kaže da nudi najbolju moguću platformu za razvoj malog poduzetništva i za privredu u Kantonu Sarajevo te ističe i humani karakter tog događaja jer su partner Roditeljske kuće Udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka".
"Ministarstvo privrede KS uvijek je raspoloženo da podrži ovaj i slične projekte. Nadam se da će ovaj događaj, kao i prethodni, imati veliki uspjeh to nam potvrđuje i veliki broj izlagača iz regije", naglasio je.
Kako ističu organizatori, posjetiocima Sajma je dostupna bogata i raznovrsna ponuda ručno rađenih proizvoda (odjeća, obuća i torbe, nakita i modni dodaci, do igračaka).
Da Art Market postaje prepoznatljivo mjesto susreta kreativnosti i održivosti, govori i činjenica da sve više kompanija, međunarodnih institucija i regionalnih brendova prepoznaje značaj tog događaja, te je ove godine 18 regionalnih brendova. Pored OREA brendova, na Art Marketu su i NO Nation Fashion kao i USAID kroz Program podrške zaštiti ljudskih prava USAID/INSPIRE, dodatno naglašavajući podršku OREA platforme razvoju biznisa s pozitivnim utjecajem. Art Market ima i društveno-odgovornu dimenziju, a sav prihod od ulaznica, kao i dio od prodaje rukotvorina, bit će doniran za rad Roditeljske kuće Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, za koju je dosad prikupljeno preko 50.000 KM. Partneri i sponzori OREA Art Marketa pridruzit će se i ovaj put humanoj misiji i sami donirati određena sredstva za pomoć u radu Udruženja Srce za djecu.
Na ovogodišnjem Art Marketu podižemo svijest o važnosti recikliranja i odgovornog poslovanja. Zajedno, uz podršku naših saradnika TOMRA Collection BiH i EkoPak, nastojimo smanjiti ekološki otisak i približiti ideju "waste-free" događaja. TOMRA Collection BiH osigurala je reciklomat za reciklažu jednokratne ambalaže - tu, na Art Marketu! EkoPak će zatim sav prikupljeni otpad uputiti ka reciklažnim centrima omogućujući da materijali pronađu novi život ili budu iskorišteni kao energetski resurs - poručuju organizatori.