Od početka godine broj onih koji su kupovali novo vozilo i koji su električni automobil zamijenili vozilom s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem popeo se na 34 posto, piše Frankfurter Allgemeine Zeitung pozivajući se na studiju osiguravatelja HUK Coburg.
Još 2021. broj vozača koji je mijenjao električne automobile benzincima i dizelašima bio je 14 posto. Smanjio se i broj novih kupaca električnih automobila.
U trećem tromjesečju 2024. godine samo 3,9 posto kupaca privatnih automobila odlučilo se za električni pogon.
Prethodno, u posljednjim kvartalima 2022. i 2023., udio prelaska s motora s unutrašnjim sagorijevanjem na električne automobile dosegnuo je 6,9 posto i 6,6 posto.
Razlog vjerovatno nije samo ukidanje subvencija. Infrastruktura za punjenje također ne napreduje dovoljno brzo.
S 13,9 miliona osiguranih vozila i tržišnim udjelom od oko 25 posto među privatno registriranim vozilima, najveći njemački osiguravatelj automobila HUK Coburg može se osloniti na reprezentativne podatke o razvoju tržišta automobila.
Zanimljivo, nasuprot njemačkim i evropskim brojkama, prodaja električnih automobila u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama snažno raste, prenosi HAK revija.