Čak i oni koji se vrlo rijetko šminkaju u svojoj kozmetičkoj torbici imaju barem jedan crveni ruž. Jednostavno je najpraktičniji ako u zadnji trenutak trebate izgledati elegantno, a dovoljno je sofisticiran da i u dnevnim prilikama izgleda decentno zbog čega se može nositi uvijek. Pravilo Parižanki je da se malo šminkaju, ali istovremeno za jutarnji odlazak u dućan nerijetko boje svoje usne u crveno da bi dan započele u seksi izdanju.
Svaka žena zapravo bi trebala imati dva ruža, jedan koji je za nijansu tamniji od njene prirodne boje usana i crveni. Ključno je odabrati nijansu koja paše vašem tenu, boji kose i očiju jer samo neznalice misle da postoji samo jedna crvena.
Velike beauty kompanije svake sezone nude nove varijante koje su baš tada u modi, ali mi za vas izdvajamo nekoliko tradicionalno kultnih ruževa u bojama koje pašu velikom broju žena.
Lagali bismo kada bismo rekli da nam pakovanje pritom ne utječe na odabir. Već prije stotinjak godina u kabareima i klubovima počelo se smatrati jako privlačnim nanošenje ruža u javnosti, za stolom. Naravno da je pritom bolje ako se radi o ružu zanimljivog dizajna, a čak i ako ga volimo nanositi u privatnosti toaleta drago nam je kada zavirimo u torbicu imati pogled na svoj mali luksuz. Ne čude stoga sve češći vlogovi o tome što se nalazi u torbi neke zvijezde ili influencerice u kojoj je ruž uvijek integralni dio.
Neki od najpopularnijih su Diorovi, Guerlainovi i neizostavni Chanelovi ruževi, MAC se također prometnuo u tu kategoriju kultnih, a zadnjih godina događa se prava poplava novih beauty kompanija od kojih neke suvereno pariraju tradicionalnim odabirima.