Krajem jula prošle godine Fudbalski klub Borac i kompanija m:tel potpisali su ugovor o generalnom sponzorstvu, a jučer je ta saradnja produžena na još jednu sezonu, piše Mondo.
Kompanija m:tel istinski je prijatelj Velikana iz Platonove ulice već duže od decenije, a to prijateljstvo dodatno je pojačano 2020. godine, kada je m:tel postao generalni sponzor kluba.
Na obostrano zadovoljstvo, ta saradnja potrajaće najmanje još godinu dana, na koliko je potpisan novi ugovor.
Tako je kompanija m:tel u isto vrijeme i generalni sponzor Premijer lige BiH i FK Borac Banja Luka, aktuelnog šampiona države.
"U ime Fudbalskog kluba Borac, želim da se zahvalim kompaniji m:tel i gospodinu Marku Lopičiću na dugogodišnjoj saradnji, koja traje desetak godina. U vremenima koja su bila teška za nas imali smo pravog prijatelja u kompaniji m:tel. Sada, kada dolaze bolji dani za naš klub, m:tel je to prepoznao i naša saradnja iz godine u godinu sve je jača i bolja. Iako je novi ugovor potpisan na godinu dana, već imamo dogovore da se saradnja nastavi i ubuduće", istakao je potpredsjednik Borac Bogoljub Zeljković.
Ispred kompanije m:tel Marko Lopičić nije krio zadovoljstvo produžetkom saradnje.
"Već više od 10 godina uzajamni smo prijatelji sa FK Borac, kroz različite vidove sponzorstva. Ovo je druga sezona kako potpisujemo ugovor o generalnom sponzorstvu. Prošle godine prepoznali smo šampionske ambicije Borca, podržali to i ove godine imali smo priliku da se radujemo i čestitamo jedni drugima na uspjehu. Nadam se da će i sljedeća godina biti takva, da će Borac odbraniti titulu i ponovo ostvariti plasman u Evropu", poručio je generalni direktor kompanije m:tel.