Specijalne serije modela egzotičnih proizvođača odlično prolaze kod kolekcionara pa se svi primjerci rasprodaju već u prvoj najavi. Premijera je tu da znamo što će oni voziti.
Jednu takvu pripremio je Lamborghini predstavivši toples izdanje svog najjačeg i najekskluzivnijeg cestovnog modela. Sian Roadster će biti proizveden u svega 19 primjeraka, a svaki starta cijenom ne manjom od 3,2 miliona eura. Coupe izvedba je također rasprodana, a bilo je ponuđeno 63 primjerka.
Zanimljivo je da ekskluzivni Lambo pokreće atmosferski dragulj, 6.5 V12, koji u kombinaciji 48V sistema daje 819 KS. Da, hibridni sistem snage 33 KS je tu, a zahvaljujući njemu Lambo će nečujno parkirati i voziti u rikverc.
Najveća inovacija je tzv. super-kondenzator koji je tri puta jači od Li-Ion baterije iste veličine, ali i tri puta lakši. Stoga cjelokupni električni dio u ovom automobilu zajedno s prije spomenutim elektromotorom i super-kondenzatorom teži ukupno tek 34 kg. Recimo i kako se puni regenerativnim kočenjem, a pri brzinama između 80 i 130 km/h omogućava 10% brže ubrzanje. Također, dodatno pegla krivulju momenata pa ovaj Lambo vozi bez trzaja, čak i pri naglom šaltanju brzina.
Naravno, nije sve u performansama jer iste možete izvući i za osjetno manje novca. Ali ovdje su kupce privukle i one dizajnerske vrijednosti koje čine model toliko ekskluzivnim. Proizvođač tako spominje poveznicu s Countachem uključujući Periscopio liniju koja završava u strujnom elementu i zatim završava na šest heksagonalnih svjetala.
Aktivni elementi aerodinamike uključuju krilca. Pojedina su aktivna - izrađena su od temperaturno osjetljivog materijala pa reagiraju na toplinu generiranu iz ispuha. Time će u trenutku postizanja određene temperature zakrenuti i usmjeriti zrak prema motoru kako bi se bolje hladio.
Ne treba napominjati da će Lamborghini prije isporuke ispuniti svaku želju kupca kroz Ad Personam program. Nema kraja izboru boja i materijala, a moguće je i 3D printom ugraditi inicijale vlasnika na pojedine dijelove vozila.