impresivna

Legendarni 190 postaje jedan od najskupljih Mercedesa. S razlogom

Iako je Mercedes lansirao model 190 kako bi se "spustio među narod", ovaj primjerak je ljestvicu podigao na nivo najskupljih automobila s trokrakom zvijezdom.

Kao i u prethodnom slučaju, ovaj restomod potpisuje njemački HWA.

Moderna interpretacija modela znanog kao Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II sada nosi ime Evo, a zasniva se na renderima objavljenim krajem prošle godine.

Prvi primjerak u javnosti će se pojaviti u julu ove godine te će biti ponuđen putem aukcije.

Svi ostali morat će platiti, i to masno, prenosi Index.hr.

U pitanju je iznos od nevjerovatnih 714.000 eura. Planirano je 100 primjeraka, a svaki će koristiti platformu originalne "stodevedesetice".

Prednji i stražnji kraj su potpuno novi. Izrađeni su od kombinacije čelika i aluminija. Karoserijski paneli su izrađeni od karbona, a oblikom prate originalni 190 E 2.5-16 Evo II.

Original je pokretao 2-6 atmosferski četiricilindraš. Sada je izbor pao na potpuno drugi izvor – 3.0 twin turbo V6 iz Mercedesovog izloga.

Nakon brojnih modifikacija daje do 493 KS i 549 Nm, i to s Affalterbach paketom. U protivnom ima pedesetak konja manje, "tek“ 444 KS.

Usaglašen sa šestostepenim ručnim mjenjačem, pokreće stražnje točkove i "tjera" Evo sve do 270 kilometara na sat.

No, puno važnije je ovdje nešto drugo, a to je da je Evo izuzetno brz u zavojima.

I zaustavljanje je na razini trkaćih bolida. Prednje diskove promjera 380 mm hvataju šest-klipne čeljusti, a stražnji mjere 360 mm i imaju četiri-klipne čeljusti.

Kompozitni keramički diskovi s karbonom su na popisu opcija. Radilo se i na aerodinamici. HWA naglašava potisak od 80 kilograma pri 201 km/h. Nije puno, ali nije ni loše.

Sve to stoji više od 700.000 eura, a ako mislite da je to puno, znajte da ih je 75 već zakapareno.