Magazin

Lovac na novac: Kako “muške sponzoruše” žive o trošku žena i nije ih toga stid?

Iako ne postoji termin za muškarce, a koji je svojstven ženskom rodu, ne znači da "muških sponzoruša" ima manje nego pripadnica ljepšeg  spola.

Zapravo, nastupila je era muških sponzoruša i muškaraca koji su "kastrirani" u svojoj nemoći da zarade dovoljno novca kojim bi priuštili komforan život.

Živimo u potrošačkom društvu i vremenu u kojem se nečija vrijednost često mjeri samo onim što posjeduje. Kada se spoje mladost i ljepota u ovom kontekstu, ali i pristanak na nepristojne ponude kakve su prvi put emitovane na malim ekranima devedesetih godina sa čuvenom Demie Moore u glavnoj ulozi, onda eto i otvorenog prostora za trgovinu.

Predstavnici ove vrste, bili muškarci ili žene, imaju na umu samo jednu stvar, a to je uživanje u lagodnom životu o trošku partnera.

Pored skupocjenih krpica, bijesnih automobila, kozmetičkih preparata, estetskih zahvata, egzotičnih putovanja, ovdje postoji i jedan segment koji se zove društvena satisfakcija i status koji je neminovan za napredak u karijeri, baš zbog mediokriteta kojima smo okovani.

Ipak, kako mentalitet nalaže, naši ljudi se mnogo prije zgražavaju nad djevojkama koje su spremne na "sve" kako bi život učinile boljim ostvarujući veze sa sponzorima, dok se o muškarcima iste vrste skoro i ne govori.

Muške sponzoruše žive od trenutka, od danas do sutra. Maheri su u vrbovanju svoje ciljne grupe, to su poznate ličnosti, uspješne i poslovne žene, razvedene žene sa izdašnim alimentacijama, bogate nasljednice ili starije dame sa dobrom penzijom.

Oni se ne stide da žive na "jaslama žene" jer su u biti to osobe veoma niskog samopoštovanja kada je spao na to da od sebe napravi robu.

S druge strane, mediji kao i društvene mreže promovišu živote ekstremnog bogatstva i luksuza, pa će se većina zapitati - zašto ja ovo ne bih mogao imati?

Nažalost, vrlo brzo dolazi do trežnjenja koje za sobom neminovno nosi i razočarenje. Jer, nije baš sve tako kako na Instagramu djeluje.

Muške sponzoruše su slatkorječive i umiju da "obrlate" plijen i nje teško povjerovati u njihove laži. Neko će reći da je odnos u kojem postoji obostrani interes fer, svako dobije ono što želi, ali kada se ljubav svede na interes, kompenzacija za obostranu prazninu ne postoji.

Kako god bilo, muške sponzoruše su naša realnost.

Zato, drage dame, oprez! Uvijek možete biti meta nesretnog i neostvarenog muškarca koji jedino što ima u ponudi, jeste njegova "fasada". Prazan, oštećen, beznadežan i četo sa nekim vidom poremećaja ličnosti, svakako nije za vas.