Najbolji hrvatski nogometaš svih vremena Luka Modrić odlučio se investirati u Sportening.
Riječ je o specijaliziranoj društvenoj mreži koja povezuje navijače sportskih klubova, omogućavajući im kreiranje navijačkih zajednica, dijeljenje sadržaja, ocjenjivanje igrača i druge navijačke aktivnosti.
Za Luku Modrića Sportening predstavlja prvo startup ulaganje, a objasnio je nogometaš Vatrenih i Real Madrida zašto je odabrao baš Sportening:
"Kad sam vidio koliko su strastveni u Sporteningu u želji da naprave platformu koja povezuje i stvara dodatnu vrijednost za navijače, odlučio sam se uključiti. Stadioni imaju limitirane kapacitete, barovi i pubovi su nedavno bili zatvoreni i u takvim okolnostima navijači ne mogu ostvariti osjećaj pripadnosti i zajednice. Sportening rješava taj problem i želja mi je da ovim ulaganjem barem djelomično vratim navijačima za sve što su mi pružili u karijeri!"
Osnivač Sporteninga Ivan Klarić prisutan je na hrvatskoj startup sceni posljednjih 10 godina te je osim osnivanja Sporteninga i Superologya podržavao i druge poduzetnike, uloživši u Good Game, TalentLyft, Stemi i Fueloyal.
"Sport je ljudima potreban zbog osjećaja pripadnosti, stvaranja zajednice i zabave. Navijači su na internetu zanemareni i za nas je bilo nedopustivo da najveća svjetska zajednica okupljena oko svojih sportskih timova nema svoje mjesto. Taj problem želimo riješiti u Sporteningu i osigurati da navijači imaju vlastitu platformu. Lukina podrška dolazi u najboljem trenutku", kaže Klarić.
Sportening je u nešto više od godinu dana u Zagrebu okupio tim od preko 50 ljudi, među kojima i povratnike iz velikih tehnoloških kompanija poput Googlea.
Sportening je dostupan putem platformi Google Play, App Store i Huawei AppGallery, a uz klubove iz liga petice, aplikacija je otvorena i za navijače klubova iz HNL-a.