U automobilskoj industriji smanjenje veličine je već ubilo jedan ili dva legendarna motora. Proizvođači smanjuju zapremine svojih motora, pune ih turbomotorima i povećavaju njihove performanse pomoću električnih pogona.
Mazda je, s druge strane, posljednjih godina pokazala drugu stranu: motori ovdje nisu postali manji, već u nekim slučajevima čak i veći. Čak i redni šestocilindraš (3,3 litra zapremine) sa vrlo malom potrošnjom može se naručiti od Japanaca. A sada Mazda ide na bolje i od jeseni izbacuje 2.0 litarski benzinski motor iz svog asortimana.
Zamjena nije, kako bi se mislilo, manji motor, već 2,5 litarski benzinac sa blagom hibridnom tehnologijom. Ovo bi uređaj trebalo učiniti efikasnijim i snažnijim. Tako da je to izuzetno dobra vijest za ljubitelje displacementa.
U prošloj finansijskoj godini Mazda je ostvarila rekordnu prodaju od osnivanja kompanije. Japanski proizvođač automobila prodao je 1,24 miliona vozila širom svijeta, što je povećanje od 12 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Mazda je također uspjela prodati više automobila u Evropi nego prošle godine i zabilježila je rast prodaje od oko 13 posto (180.000 automobila).
Mazda je u prvom kvartalu uspjela zabilježiti blagi rast u odnosu na prošlu godinu. Postoje i jasni trendovi koji se pojavljuju među kupcima. Mali gradski automobili postaju sve atraktivniji, a SUV-ovi ostaju na čelu popularnosti kupaca. Ono što je vidljivo i kod Mazde: Interes za električna vozila opada.