Vojvotkinja od Sussexa, Meghan Markle, našla se u neugodnoj situaciji nakon lansiranja svog novog lifestyle brenda As Ever početkom aprila 2025. godine. Njezin debitantski proizvod, limitirano izdanje cvjetnog meda sa saćem u vrijednosti od oko 28 dolara, rasprodao se u manje od sat vremena nakon puštanja u prodaju, no tehnički problemi doveli su do nezadovoljstva među kupcima.
Tehnički propusti
Zbog ogromnog interesa i navale na web-stranicu došlo je do tehničkog propusta koji je kupcima omogućio naručivanje proizvoda koji je već bio rasprodan. Mnogi obožavatelji koji su uspješno izvršili narudžbu i dobili potvrdu kasnije su primili obavijest da njihova narudžba ipak neće biti isporučena jer je med već bio rasprodan.
'Uzbuđenje je stvorilo toliki promet na stranici koji čak ni mi nismo mogli predvidjeti (s obzirom na to da se sve rasprodalo u sat vremena),' navedeno je u poruci Meghaninog brenda. 'Narudžbe su se odvijale toliko brzo da pozadinski sistem stranice nije stigao to pratiti. Limitirano izdanje meda koje ste kupili, nažalost, već je bilo rasprodano.'
Lično izvinjenje vojvotkinje
Meghan Markle odlučila je lično riješiti situaciju te je svim pogođenim kupcima poslala rukom pisanu poruku. U poruci je napisala:
'Dragi prijatelju, moj Bože, kakva je ovo sedmica bila! Hvala vam na podršci. To mi zaista mnogo znači. Jako mi je žao što sam čula šta se dogodilo s vašom narudžbom i da zbog prekomjerne prodaje nismo u mogućnosti isporučiti vam limitirano izdanje meda. Molim vas, znajte da je tim naporno radio u svakom odjelu i da su se osjećali jednako tužno kada smo saznali što se dogodilo.'
Kako bi ublažila razočaranje, Meghan je ponudila velikodušno rješenje: 'Znam da to nije isto kao limitirano izdanje proizvoda koje ste željeli (i ja bih se osjećala isto!), stoga bih vam također željela nešto obećati: Kada se pojavi naš sljedeći limitirani proizvod, nećete samo prvi saznati… bit ćete prvi koji će ga primiti. Nema potrebe za narudžbom - stići će vam poštom kao poklon od mene.'
Reakcije obožavatelja
Uprkos početnom razočaranju, mnogi su obožavatelji pohvalili Meghanin pristup problemu i njenu ličnu intervenciju. Neki su na društvenim mrežama izrazili pohvale za 'izvanrednu korisničku uslugu' i zadovoljstvo zbog uspješnog lansiranja brenda.